Hoppas ni inte blev allt för arga på mig (grå 9-3 som körde förbi alla) som skulle filma karavanen och var tvungen att köra förbi alla hela tiden. Jag tyckte jag körde väldigt lugnt och säkert med blinkers och slängde mig inte in framför nån direkt.
Ska redigera lite först och lägga upp filmerna sen. Det blev inte så bra för jag glömde ta SPORT mode på så bilarna hackar fram ibland osv.
En annan rolig grej var att jag filma sidospegeln när jag körde förbi alla. Det såg sjukt snyggt ut och jag var väldigt nöjd tills jag insåg att jag glömt trycka på rec efter 15 min
Hoppas ni inte blev allt för arga på mig (grå 9-3 som körde förbi alla) som skulle filma karavanen och var tvungen att köra förbi alla hela tiden. Jag tyckte jag körde väldigt lugnt och säkert med blinkers och slängde mig inte in framför nån direkt.
Ska redigera lite först och lägga upp filmerna sen. Det blev inte så bra för jag glömde ta SPORT mode på så bilarna hackar fram ibland osv.
En annan rolig grej var att jag filma sidospegeln när jag körde förbi alla. Det såg sjukt snyggt ut och jag var väldigt nöjd tills jag insåg att jag glömt trycka på rec efter 15 min
Gör om gör rätt, vi kör ny samling och ny karavan!
haha den e jobbig... ps vare du som åkte förbi och filmade med lins skyddet på? alla i min bil påpekade detta:P såg det själv. och det såg bra komiskt ut:P
haha den e jobbig... ps vare du som åkte förbi och filmade med lins skyddet på? alla i min bil påpekade detta:P såg det själv. och det såg bra komiskt ut:P
Ja det var jag. Och fan va sur jag blev när jag upptäckte det en kvart efter Höll ju ögonen på vägen och var sketnöjd över hur snyggt det såg ut i min ögon
Ja det var jag. Och fan va sur jag blev när jag upptäckte det en kvart efter Höll ju ögonen på vägen och var sketnöjd över hur snyggt det såg ut i min ögon
Ja, de va la kul att åka upp, förutom en Viss bil som alla vet vilken jag menar. Men på Vägen tillbaks så Somna jag bakom ratten o X6:an tog sig en rond mot Räclet. !!!!!!!!! Kommer bilder från mig senare.
Det var synd...kör inte när du är trött, drick massa powerking!
Snubbarna som hällde öl omkring sig var omogna, sen undrar jag vem som kör runt med avgasrör som inte sitter fast ordentligt, man ska väl dra i den ordentligt o vara 100% på att den sitter bra!
Fler bilder på riden,såg att vissa filmade dessutom?
Den va där innan vi kom kan jag bara säga jag såg den o ropa ut de i Walkisen. så ni borde skaffa de till nästa gång, vi hade as kul på tele-comen. XD
tja undrar vem som tog bilder vid rondellen i borås vill ha lite bilder från där!!!!!!om han som har atagit bilderna vill kontakta mig på garaget. ludde_850t5
Nu är en sleten film uppe från Karavanen! checka in den på min sida http://www.garaget.org/video/q97l60bj3dtq checka gärna in min bil och min gamle volvo när du ändå är där
Nu är en sleten film uppe från Karavanen! checka in den på min sida http://www.garaget.org/video/q97l60bj3dtq checka gärna in min bil och min gamle volvo när du ändå är där
Jag såg att du filmade där vid RV40 så jag dumpade lite lätt. Gött att du fick med det.
Senast redigerat av Shaboy (12 april 2009)
Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!