2313
Sök

Eftersnack: Karavan till Elmia från Göteborg (11 April)

33 Inlägg
12 april 2009
Cambrant skrev:
Nu är en sleten film uppe från Karavanen! checka in den på min sida
http://www.garaget.org/video/q97l60bj3dtq
checka gärna in min bil och min gamle volvo när du ändå är där smile

Trevligt!smile

705 Inlägg
12 april 2009
Shaboy skrev:
Nån som fick nån bild på min Supra? Jättesnällt ifall ni kunde låta mig få se dom.

Vi fick ett gäng

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

50 Inlägg
12 april 2009
riktigt kul att så många kom ändå ! o grym väder o alla var trevliga  smile tack för en god karavan ! smile

Burning make you poor

45 Inlägg
12 april 2009
åh satan va alla körde på karavanen.. fatta inte varför. kunde ju bara legat i 90 så att allt "kunde" hänga på..

Cambrant
12 april 2009
BatmanOfSweden skrev:
åh satan va alla körde på karavanen.. fatta inte varför. kunde ju bara legat i 90 så att allt "kunde" hänga på..

din tuta gjorde att man snabbt slutade sura med läpparna ändå smile

582 Inlägg
12 april 2009
ingen som fått upp bilder än? massa som fotade längs vägen och på stoppen

Cambrant
12 april 2009
bara en film som du hittar på min sida under videoklipp

17 Inlägg
12 april 2009
tycker det var en bra karavan..smile
det gick lite sakta i bland bara med det gör det ju på karavaner..tongue

368 Inlägg
13 april 2009
Shalle89 skrev:
Puttski skrev:
haha jo en kompis hade med walkies så vi hörde lite gapande och sånt ibland.. va nån som skrek: "JÄVLA BÖNNER" för att citera smile hehe.. nu va ju inte vi några av alla de där bönnerna utan körde snällt o fint i karavanen hehe.

Ok, jag kanske klämde ur mig de en o annan gång, men att köra runt med HÖ!!!!!! på bilen!? de va mig fan ett rekord.
P.S jag vill veta med de va i den bilen, Så att jag blacklistar honom.

VIll dom ha hö på sin bil är de väl upp till dom?????? VF blacklista dom??????????????????mad

705 Inlägg
13 april 2009
Zarah_Den_Grymme skrev:
Shalle89 skrev:
Puttski skrev:
haha jo en kompis hade med walkies så vi hörde lite gapande och sånt ibland.. va nån som skrek: "JÄVLA BÖNNER" för att citera smile hehe.. nu va ju inte vi några av alla de där bönnerna utan körde snällt o fint i karavanen hehe.

Ok, jag kanske klämde ur mig de en o annan gång, men att köra runt med HÖ!!!!!! på bilen!? de va mig fan ett rekord.
P.S jag vill veta med de va i den bilen, Så att jag blacklistar honom.

VIll dom ha hö på sin bil är de väl upp till dom?????? VF blacklista dom??????????????????mad

Hade som skakat en öl burk o öppnat den brevid din bil o kastat Ölburkar mot din bil hade inte du sagt så, de va Lite ballt att dom hade en HöBoll på bilen men de dom gjorde va fan inte Trevligt + att dom Körde om folk o dampa som fan de e nog ett dussin till människor som inte tyckte att de va så roligt.
Senast redigerat av Shalle89 (13 april 2009)

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

Cambrant
13 april 2009
Pinsamt att nån ens försöker försvara dom. PINSAMT!

Saaboholic
3 129 Inlägg
13 april 2009
Cambrant skrev:

Precis, varför försvara ölburks kastande hobby ligister? Dom gör ju knappast nåt gott för någon..

"Liberty of thought is the life of the soul"

705 Inlägg
13 april 2009
hon kanske inte visste vad dom hade gjort ? Men om man vet o försöker försvara dom så e de inte ok.

(\_/)
(O.o)

Saaboholic
3 129 Inlägg
13 april 2009
Shalle89 skrev:
hon kanske inte visste vad dom hade gjort ? Men om man vet o försöker försvara dom så e de inte ok.

Sant men å andra sidan kanske man inte ska uttala sig om man inte vet mer än att det fanns en hö bal på taket heller;)

"Liberty of thought is the life of the soul"

631 Inlägg
13 april 2009
Trådstartare
Men ge er... Läs Zarah's inlägg igen så förstår ni vad hon menar...

Ge fan i att jävlas med varandra, vi är en stor familj ju wink  Ölkastande idioter vet inte ens hur man använder internet förmodligen, så dom finns nog inte här.. ?

368 Inlägg
13 april 2009
Till ALLA som klagat på mitt inlägg då.... jag försvara ingen utan ställde två enkla frågor till shalle bara som han själv svarade på skit bra.. sen där emot tycker jag att dom får ha hö på taket bäst dom vill men inte kasta öl burkar med mera... polaren känner dom därför frågade jag oxå vf dom skulle bli blacklistade..!! men men skit samma tongue Jag hade en sket kul å lyckad dag på elmia trotts febern å dunder förskylningen smile

368 Inlägg
13 april 2009
Cambrant skrev:

Läs en gång till herr perfekt..........madmadmadmadmadmad

705 Inlägg
13 april 2009
Zarah_Den_Grymme skrev:
Till ALLA som klagat på mitt inlägg då.... jag försvara ingen utan ställde två enkla frågor till shalle bara som han själv svarade på skit bra.. sen där emot tycker jag att dom får ha hö på taket bäst dom vill men inte kasta öl burkar med mera... polaren känner dom därför frågade jag oxå vf dom skulle bli blacklistade..!! men men skit samma tongue Jag hade en sket kul å lyckad dag på elmia trotts febern å dunder förskylningen smile

XD huvud saken e att ingen kom till skada o att alla hade Kul på karavanen o på Elima.

(\_/)
(O.o)

Meerx
13 april 2009
Arradin skrev:

Ge fan i att jävlas med varandra, vi är en stor familj ju wink  Ölkastande idioter vet inte ens hur man använder internet förmodligen, så dom finns nog inte här.. ?

Jo dom finns här....

631 Inlägg
13 april 2009
Trådstartare
Meerx skrev:
Arradin skrev:

Jo dom finns här....

Tråkigt.
Men men...     Känner inte killarna, vet inte vad som hände, vet inte om det var meningen .. etc.. Så dom ska inte hängas ut ..   Tycker det är för jävla tråkigt med folk som ska förstöra..  även fast dom säkert har jäääääääätteroligt själva.

Sök