Detta är svårt, men först får det nog bli: Sleppers - Inte massa jävla plast och äckligt kolfiber. Jänkare slitna på ett naturligt sätt - har en grymt stuk. Orginal stylade bilar.
Som jag kanske. Kolfiber i sig är ju inte svinsnyggt, men jag kan förstå att man vill ha de för viktsparande. Skulle jag köpa något i kolfiber skulle jag lacka det.
Jo jag tänker lite så här, tycker inte att det är speciellt fint. Absolut inget ont om folket som har det, absolut inte. Men min egna åsikt är det att det inte är så snyggt med kolfiberhuv och kolfibervinge. Äckligt kanske va fel ordval, fult passar nog bättre . Dom bilar som har det är snyggare orginal.
Gamla amerikanare gäller för mig,och en del gamla europeer... Nyare bilar,och framförallt japanska är helt ointressanta svenssonbilar i mina ögon,och ännu mer ointressanta ju mer plastskit folk har hängt på.. sen spelar det ingen roll hur mycket trimmad den är eller vad den har kostat.. Det är bara slit o slängbilar i mina ögon.. Men smaken är ju olika..
Sleepers är det roligaste som finns Kanske inte snyggast men absolut ballast.. Snyggast är väl egentligen en fint renoverad originalbil med stora fälgar och lagom sänkning. Kommer inte ihåg vad den kategorin kallas,är det pro touring eller nått sånt?
vardagsräsers dvs sleepers är ju fränt, ogillar överstylade bilar samt extrem ljud byggen me 4000 plattskärmar o så mkt basar så man inte får plats i bilen. Vad menas med raggarbilar? fina original jänkare i bra skick eller gamla mattrollade oplar?