3161
Sök

Angående: Onsdagsträffen i avesta! sässongen 2010 är nu startad.

544 Inlägg
16 april 2009
Trådstartare
en annan åker nog med en-hjuls-räsern dit (bmw 535 -74)

Prestanda med stil

Saabnörd
40 Inlägg
16 april 2009
Kommer nog förbi i 9000 som ska ställas på under onsdagen smile
Som alla andra redan sagt, men tåls att säga igen, bra initativ smile

Second place is the first loser, go hard or go home

Never drive faster than your angel can fly
338 Inlägg
16 april 2009
Skoj att en ny generation tar upp det jag och några till en gång drog igång i Avesta.. Jag kommer å gluttar iaf..

Hellre Nürburgring än vigselring

Never drive faster than your angel can fly
338 Inlägg
16 april 2009
PS. Låt nån moderator flytta tråden till Rätt område vettja....

Hellre Nürburgring än vigselring

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
16 april 2009
ska vi ta det vid 20:00 - 21:00 tiden någon gång eller? smile kommer inte ihåg vilka tider det brukade vara om man säger så smile

19 Inlägg
16 april 2009
nyman88 skrev:
Tackar för ert stöd om att försöka återuppliva en gamal träffpunkt vi har haft här i avesta för ett par år sedan. och som garanterat kommer att gillas av alla bilintresserade i avesta och i grann kommunerna runt om för den delen med!. och att folk värkligen kommer för att snacka lite skit och så då vädret bjuder på det osv.. smile

ang dom där betongsuggorna så blir det nog inga problem att flytta på dem igen wink
sedan vet jag ett gäng i avesta som kör enbart 4wd pickisar och off road bilar som kanske vill hjälpa till med lite flytthjälp?.

keep one seeding

Jaha och vilka är "dom" då? haha ;P

A real Mercedes never ends

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
16 april 2009
Allstakan skrev:
nyman88 skrev:
Tackar för ert stöd om att försöka återuppliva en gamal träffpunkt vi har haft här i avesta för ett par år sedan. och som garanterat kommer att gillas av alla bilintresserade i avesta och i grann kommunerna runt om för den delen med!. och att folk värkligen kommer för att snacka lite skit och så då vädret bjuder på det osv.. smile

ang dom där betongsuggorna så blir det nog inga problem att flytta på dem igen wink
sedan vet jag ett gäng i avesta som kör enbart 4wd pickisar och off road bilar som kanske vill hjälpa till med lite flytthjälp?.

keep one seeding

haha jag har mina gissningar iallafall tongue

544 Inlägg
16 april 2009
Trådstartare
Allstakan skrev:
nyman88 skrev:

keep one seeding

Ni får gissa tre gånger wink

Prestanda med stil

Instrumentmontör
16 Inlägg
16 april 2009
Jag har då ingen aning... ;P

//Nisse

Taxen_85
17 april 2009
Jag kommer.. kan du ge dig fan på:)

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
17 april 2009
Taxen_85 skrev:

Kanon smile hoppas det blir mycket folk första gången och sen efter det kommer det nog rulla på som om det vore "som vanligt" smile

Blir nog några stycken iallafall .

544 Inlägg
17 april 2009
Trådstartare
Taxen_85 skrev:

det blir fint det tongue

ja bara det hela får komma igång så tror jag det kommer att bli som förr smile

Prestanda med stil

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
17 april 2009
japp skulle vara kul på semestern. om man inte har något att göra på onsdag kvällen kan man alltid åka till avesta tongue

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
18 april 2009
10 - 13 st tror jag det är nu "anmälda" + kanske deras kompisar. så det kan nog bli ett gäng smile

544 Inlägg
18 april 2009
Trådstartare
Dark_Angel skrev:
10 - 13 st tror jag det är nu "anmälda" + kanske deras kompisar. så det kan nog bli ett gäng smile

kanon!
ha inte för stora förhoppningar om massa folk första gången bara, jag hoppas det ökar gradvis undert hela sommaren.

sedan hoppas vi på fint väder också..

Jag tror det kommer rulla på, bara vädret är fint så brukar folk kunna komma ut en sväng och titta lite smile

Prestanda med stil

Cellstruct
18 april 2009
nyman88 skrev:
Cellstruct skrev:
Klart man kommer!! Och visar upp räsern x) (240Glt) Så Nyman88 får nått och glo på hehe (Volvo hatare) ...skoja

Haha låter fint det, då får jag nån att racea mot då wink

Stor risk!!  Får inte för mamma smile

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
18 april 2009
Cellstruct skrev:
nyman88 skrev:
Cellstruct skrev:
Klart man kommer!! Och visar upp räsern x) (240Glt) Så Nyman88 får nått och glo på hehe (Volvo hatare) ...skoja

Haha låter fint det, då får jag nån att racea mot då wink

Stor risk!!  Får inte för mamma smile

haha aj då. det var inte bra tongue

544 Inlägg
18 april 2009
Trådstartare
haha får är fina djur wink

Prestanda med stil

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
18 april 2009
nyman88 skrev: