Okej, vi får se hur de blir, känner lite oxå att det skär sig/lite för färgglatt.. Men jag kommer inte måla i helgen ändå.. var lite för ivrig att spraya på galva brite, skulle förståss ha slipat bort gjutskägg först så det blir det att fixa det.
Men imorgon bitti ska jag iväg till garaget och kolla till bilen ska hämta lite grejjer som ska säljas iväg.
En liten update från i morse JAg skruvade ihop lite av bränslefördelaren, börjar få dåligt att göra nu! men snart kommer de mer grejjer från blästringen..
Riktigt kul med alla detaljer! Blir ruskigt snyggt det här Tänkte precis lägga mig när ja hittade tråden..suck..då va dygnet vänt igen men de va de värt Ser fram emot uppdatering
Riktigt kul med alla detaljer! Blir ruskigt snyggt det här Tänkte precis lägga mig när ja hittade tråden..suck..då va dygnet vänt igen men de va de värt Ser fram emot uppdatering
Måste säga att det är verkligen så de bara kliar i händer när man ser din projekttråd, vill ju ut och böka med min nu. Mycket fint du gör! Verkligen inspirerade.
Måste säga att det är verkligen så de bara kliar i händer när man ser din projekttråd, vill ju ut och böka med min nu. Mycket fint du gör! Verkligen inspirerade.
tackar tackar! Tycker verkligen du ska göra iordning gte:n din.. bevara alla gamla ådisar!