Jag dyker upp imorn! Får kolla hur ni har de där nere i södern!
/Fidde
Oj, fint besök långväga ifrån?
Och, vad var det jag skrev till dig Jill? Alltid är det något? Jag har dragit på mig lunginflammation. Fick penecillin och nån äklig jä*la hostmedicin idag först så jag antar att jag inte hinner bli frisk snabbt nog. Tråkigt. Många bilar som jag vill titta mer på ser jag...
Så för er STCS folk som var på Knutan i Lördags så förklarar det varför jag lät som om jag tänkte hosta upp en rostig cykel...
Äcklig hostmedicin? Byt! Den ska vara god, och man ska må bra...då är det fint hehe Men allvarligt, lunginflamation nu? Vad ska det vara bra för? Du ska juh komma på träffen jö!! Har massor att skvallra om en gemensam leverantör till oss *host & harlek*
Men allvarligt, lunginflamation nu? Vad ska det vara bra för? Du ska juh komma på träffen jö!! Har massor att skvallra om en gemensam leverantör till oss *host & harlek*
Ja du... Det undrar mina revben också som jag är på väg att hosta av... Jag tänkte att jag skulle smita ner ändå, men min bättre hälft här hemma envisas om att jag ska vara soffliggande. Så låter det inte i vanliga fall.
Skvaller? Alltid skoj! Nu blir man ju lite nyfiken...
Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Men allvarligt, lunginflamation nu? Vad ska det vara bra för? Du ska juh komma på träffen jö!! Har massor att skvallra om en gemensam leverantör till oss *host & harlek*
Ja du... Det undrar mina revben också som jag är på väg att hosta av... Jag tänkte att jag skulle smita ner ändå, men min bättre hälft här hemma envisas om att jag ska vara soffliggande. Så låter det inte i vanliga fall.
Skvaller? Alltid skoj! Nu blir man ju lite nyfiken...
Visst är det, men vi får väl ta det när du är på benen istället! Om man har massa hosta så har nog din bättre hälft helt rätt med vita, tyvärr
Har lagt ut info & direktlänk hit till garaget om Ystadträffen på fem sex andra forum om kvällens träff, bland annat på några danska bilforum och även på flera svenska bilforum
Alla ni andra här: Sprid det vidare så lär det komma ännu fler folk, räkna med mycket bilar ikväll
Kommer desvärre inte,har massa skolarbete som måste vara färdigt innan onsdag så blir inget denna helgen men hoppas på nästa ser fram emot o se bilder sen iaf!
Har lagt ut info & direktlänk hit till garaget om Ystadträffen på fem sex andra forum om kvällens träff, bland annat på några danska bilforum och även på flera svenska bilforum
Alla ni andra här: Sprid det vidare så lär det komma ännu fler folk, räkna med mycket bilar ikväll
Skit bra...
Jag ska fortsätta klura på hur jag ska kunna dölja min skitiga bil!