Var inne om en snabbis ikväll o mycket riktigt så var polisen på plats... IGEN...!!! Verkar som vi kommer ha sällskap av dom ett tag tyvärr... Kul med mycket folk ikväll igen...
va inne och vände, körde ju i samma ögonblick som nöff nöff kom ^^ kändes inte sådär kul idag.. inte kul när ingen man känner ordentligt dyker upp.. Det sämsta med ystaträffen e ju ALLA dessa grupperingar.. därför jag drog så..
Trevlig kväll och hoppas folk uppskattade körningen! Någon som vet hur de gick för killen med den gula Corvetten? Såg bara att polisen pratade med han när vi andra åkte...
Mvh Fidde
Sveriges första licensierade återförsäljare för Zymöl.
Driver sedan augusti 2011 www.facebook.com/PaintItAB
sjukt många bilar och folk idag,nästan synd man bara va där 20 min sen drog hem igen.. men som jag sa, d e ALDELES för många grupperingar..
terazzi skrev:
va inne och vände, körde ju i samma ögonblick som nöff nöff kom ^^ kändes inte sådär kul idag.. inte kul när ingen man känner ordentligt dyker upp.. Det sämsta med ystaträffen e ju ALLA dessa grupperingar.. därför jag drog så..
enda som jag såg som man kände sen innan va vanja
Äh, man får mingla lite o lära känna nytt folk ... Jag strosar runt ensam rätt ofta, men jag är ju där för bilarna Sen är det bara bonus med dom man känner
Var inne om en snabbis ikväll o mycket riktigt så var polisen på plats... IGEN...!!! Verkar som vi kommer ha sällskap av dom ett tag tyvärr... Kul med mycket folk ikväll igen...
Ja, de där kommer vi inte att slippa. Jag pratade med dem ett tag och har framfört önskemålen om att de gärna får dyka upp med ta det lugnt med 'blocket och pennan' så det återstår att se...
Känns inte som om de förstår riktigt att deras närvaro får folk att dra därifrån för att köra skiten ur bilen nån annanstans. Sen kan jag ju säga att sålänge nån spelar musik för publiken (området) så lär de definitivt inte försvinna. Kanske intressant för alla ljudbyggare att fundera på som dyker upp...
terazzi skrev:
enda som jag såg som man kände sen innan va vanja
Nej du, jag har samma problem. Träffade Vanja för första gången idag så lite skitsnack blev det där och förutom lite snack med en annan saab-guru så var det segt... Men det löser sig väl. Skoj att bara kolla på bilarna även om det är svårt att lokalisera ägaren.
Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)