hansson88 skrev:
riktigt tråkigt att få böter för en liten framskylt! sjukt 1500 kr
Mmm... Riktigt surt, jag lider med dig!
TUbbex skrev:
polisen tänker på miljön, stog fan igång 3tim :S borde fan skicka ett Email till miljövärket att polisen har igång sin bil hela tiden...+ har dom inget annat att göra mer än ge böter som är pakerade. och pakera kan dom inte heller stog i vägen för oss som skulle köra en runda...
Jill håller med dej precis,
Mackanol, var du där eller ??
Riktigt illa... Men dom frös väl
Näe, hade dom gått ur bilen... gått runt dessa 3 tim och vart trevliga och pratat med folk så hade dom fått stjärna i kanten. Dom kan även påpeka fel som lite reggskylt och säga att det blir böter om du inte sätter på den...
Men att fisa runt i bussen och kolla varenda bil för att försöka hitta ett fel, då anser jag att man utövar maktmissbruk.
MrJAM skrev:
Ja, väldigt skojigt. Haha.
On topic;
Var Andreas där och tog bilder också?
Heh... du la oxå märke till det ... Ville inte påpeka det för att försöka hålla stämningen uppe i tråden
Men ibland blir det komiskt när man kastar sten i glashus....
Back on topic - Sjukt härlig kväll! Hur gick det med din hosta då? Börjar bli bättre?
Andreas fotade, så där ska det komma bilder och sen såg jag minst 2-3 kameror till... och gubben fota oxå... Så du kan se framemot fler bilder
Fidde_A4 skrev:
Snygga bilder Jill!
Trist som fasen att de dök upp en bil som stod där hela kvällen...
Vi åkte upp till Helsingborg en sväng för att se om där va nått ös men de va dött där åxå vid 23.30...
Nu e man åter kommen ner till Skanör så de blev en nätt tripp på ca 40 mil idag!!!
På återseende!
Mvh
Fidde
Övervägde att åka utan reggplåt för att visa att jag våga ;P bara så du vet
Komiskt var att belysningen på reggskylten var död i bak så i princip så såg dom inte skylten ändå
Skit kul att ni kom och besökte oss iaf... Hoppas att det blir fler ggr!