fan va nice kommer bli strålande;) ett par frågor. din istrument bräda ser ut att vara klädd i vinyl orginal. har hört att att de e nästan omöjligt att polyester och spackel att fästa. hur gjorde du? o ch andra frågan vart fick du tag i skyddshöljet till kablarna i dörren? mvh robin
Tack! Jag gjorde rent brädan, slipade den med grovt papper och biltemas finspackel på det. Menar du kabelstrumpan? Den köpte jag på Elfa i deras butik i Mölndal. Allt som finns på bilderna på kablarna finns att köpa hos Elfa.
Idag har jag handlat material för att bygga nya bagageutrymmet med. Bl.a 22 och 30 mm MDF. Om garaget står tomt på lördag så ska jag se om jag kan börja med upphöjningen av golvet. *hoppas*
härligt ser bra ut men blir det inte lite lite med utrymme i bagaget?
Tack allihop
Det blir inte så mkt utrymme kvar men det utrymmet som blir över är till för slutstegen. Bilen är dedikerad till bilstereo och jag kommer nog ha en annan bruksbil i framtiden så det gör inget att det blir tajt om plats.
hejsan. riktigt snyggt bygge. Skulle villa kolla med dig hur du har gjort med kabegenomgöringen, till dörrana. Vart kan man köpa de och dom skruvsakerna som sitter på, tacksam för svar:D