3605
Sök

Hjälp med slutsteg till basar

1 468 Inlägg
3 maj 2009
okej.
ja kan tänka mig att byta 4 golvhögtalare mot ditt steg. mina golvare från jamo o genexxa innehåller 2 8" per högtalare och ligger på ca 3000 nytt helt och hållet. har skavanker men inget so påverkar ljudet smile
//Tommy

Bättre? =P

Softis skrev:
Om vi gör så här då:

Någon som vill köpa eller byta sig till mitt steg, skriv UNDER där jag har skrivit... Blir så förvirrad.

4 693 Inlägg
3 maj 2009
Nu fattade jag, men du skrev iaf så din text kom över min big_smile Här är mitt steg http://images.google.se/imgres?imgurl=h … N%26um%3D1 Den näst längst upp

Prissänkt just nu och låg på 220x2 wrms @ 4ohm bryggat.

har du bild på dina högtalare?
Senast redigerat av Softis (3 maj 2009)

Booyakasha!

1 468 Inlägg
3 maj 2009
fint steg.
Nej inte för tilfället. men kan fixa till imorn?
Det e juh inga värstingar direkt.
Men dom skakar lägenheten iaf med min Sonab förstärkare.
High en från 80-talet.
hehe

//Tommy
Softis skrev:
Nu fattade jag, men du skrev iaf så din text kom över min big_smile Här är mitt steg http://images.google.se/imgres?imgurl=h … N%26um%3D1 Den längst upp

Prissänkt just nu och låg på 220x2 wrms @ 4ohm bryggat.

har du bild på dina högtalare?

54 Inlägg
3 maj 2009
Trådstartare
Softis skrev:
Om vi gör så här då:

Någon som vill köpa eller byta sig till mitt steg, skriv UNDER där jag har skrivit... Blir så förvirrad.

hehe ok ja kan inte komma på så mkt å byta just nu.. men ja kom på att ja har en cross men lite små fix å göra å en reservdelshoj till den en yamaha 80cc hög men då måste den ju hämtas för det e ju ingen ide å skicka den direkt

//salabim

4 693 Inlägg
3 maj 2009
Haha, ja kör också med Sonab hemma. 4 st golvisar med 7" och slavbas och en sub med 2 st 6,5" i.

Finns dom inte på google bilder tro?

Just fan, du bor ju nästan granne med mig smile

Booyakasha!

4 693 Inlägg
3 maj 2009
salabim_kim skrev:
Softis skrev:
Om vi gör så här då:

hehe ok ja kan inte komma på så mkt å byta just nu.. men ja kom på att ja har en cross men lite små fix å göra å en reservdelshoj till den en yamaha 80cc hög men då måste den ju hämtas för det e ju ingen ide å skicka den direkt

//salabim

Lite tråkigt när det inte går att skicka, jag har 20 mil till dig sad

Booyakasha!

1 468 Inlägg
3 maj 2009
har inte hittat några bilder. elle jo på jamogolvarna kanske
Softis skrev:
Haha, ja kör också med Sonab hemma. 4 st golvisar med 7" och slavbas och en sub med 2 st 6,5" i.

Finns dom inte på google bilder tro?

Just fan, du bor ju nästan granne med mig smile

4 693 Inlägg
3 maj 2009
Har du 2 st jamo och 2 st genexxa? Har jag fattat det rätt då?

Booyakasha!

1 468 Inlägg
3 maj 2009
japps
Softis skrev:
Har du 2 st jamo och 2 st genexxa? Har jag fattat det rätt då?

4 693 Inlägg
3 maj 2009
Och det är 8" i alla 4? Lite sugen på att byta bara för att få se din 20" *dreglar*

Booyakasha!

54 Inlägg
3 maj 2009
Trådstartare
Softis skrev:
salabim_kim skrev:
Softis skrev:
Om vi gör så här då:

//salabim

Lite tråkigt när det inte går att skicka, jag har 20 mil till dig sad

går går väl men ja tror det blir ganska dyrt att skicka... aa d e lite trökit.. annars vet ja inget just nu så som ja kan byta direkt om du inte behöver dela till en opel omega eller nissan micra

4 693 Inlägg
3 maj 2009
Haha nej tyvärr, har ju en SAAB :S

Booyakasha!

54 Inlägg
3 maj 2009
Trådstartare
Softis skrev:

aa jo kan bygga om saaben hahaha...

1 468 Inlägg
3 maj 2009
haha d e faktiskt många som vill se den =P
riktig best =P

Softis skrev:
Och det är 8" i alla 4? Lite sugen på att byta bara för att få se din 20" *dreglar*

4 693 Inlägg
3 maj 2009
Jag vill inte bara se den, jag vill ha den. Men om du får mitt steg, mina 4 Sonab golhögtalare, min Sonab subbas och så kan du få med en MDS 10" i en ful låda också, byt det mot din 20" smile

Booyakasha!

54 Inlägg
3 maj 2009
Trådstartare
Softis skrev:

har ett 5.1 hemma bio system utan dvd-spelare antar att det inte är så intressant mren ja bara kommer med lite förslag

//salabim

1 468 Inlägg
3 maj 2009
prisklasser då?
nypriser serier? tongue
Softis skrev:
Jag vill inte bara se den, jag vill ha den. Men om du får mitt steg, mina 4 Sonab golhögtalare, min Sonab subbas och så kan du få med en MDS 10" i en ful låda också, byt det mot din 20" smile

4 693 Inlägg
3 maj 2009
salabim_kim skrev:
Softis skrev:

har ett 5.1 hemma bio system utan dvd-spelare antar att det inte är så intressant mren ja bara kommer med lite förslag

//salabim

Inget fel med förslag, men jag har bara en gammal skruttig TV. Känns lite fel då, har ändå en förstärkare till den med 2 högtalare. Jag hoppas att köp/sälj forumet kommer igång snart. Då kan man börja byta och sälja på allvar. Lite kul ju smile

Booyakasha!

54 Inlägg
3 maj 2009
Trådstartare
Softis skrev:
salabim_kim skrev:
Softis skrev:

//salabim

Inget fel med förslag, men jag har bara en gammal skruttig TV. Känns lite fel då, har ändå en förstärkare till den med 2 högtalare. Jag hoppas att köp/sälj forumet kommer igång snart. Då kan man börja byta och sälja på allvar. Lite kul ju smile

aa ja saknar det lite faktiskt löa ut opeln på natten innan köp och sälj stängdes så dan efter när ja skulle in där så fanns det inte:( det va lite surt...

4 693 Inlägg
3 maj 2009
Leo86 skrev:
prisklasser då?
nypriser serier? tongue
Softis skrev:

Tyvärr så hittar jag inte någon av dom på internet... Jag vet att det låter lite skumt, men jag gör faktiskt inte det. Golvhögtalarna heter Sonab B 31 och subben heter Sonab CB-101. MDS ser inte mycket ut för världen, men spelade lite med deni bilen när jag hade brännt min andra bas och satan vad den spelade för att vara en 10"... Uppskattningsvis ca 500w. Står inte vad den heter

Booyakasha!

Sök