okej. ja kan tänka mig att byta 4 golvhögtalare mot ditt steg. mina golvare från jamo o genexxa innehåller 2 8" per högtalare och ligger på ca 3000 nytt helt och hållet. har skavanker men inget so påverkar ljudet //Tommy
Bättre? =P
Softis skrev:
Om vi gör så här då:
Någon som vill köpa eller byta sig till mitt steg, skriv UNDER där jag har skrivit... Blir så förvirrad.
fint steg. Nej inte för tilfället. men kan fixa till imorn? Det e juh inga värstingar direkt. Men dom skakar lägenheten iaf med min Sonab förstärkare. High en från 80-talet. hehe
Någon som vill köpa eller byta sig till mitt steg, skriv UNDER där jag har skrivit... Blir så förvirrad.
hehe ok ja kan inte komma på så mkt å byta just nu.. men ja kom på att ja har en cross men lite små fix å göra å en reservdelshoj till den en yamaha 80cc hög men då måste den ju hämtas för det e ju ingen ide å skicka den direkt
hehe ok ja kan inte komma på så mkt å byta just nu.. men ja kom på att ja har en cross men lite små fix å göra å en reservdelshoj till den en yamaha 80cc hög men då måste den ju hämtas för det e ju ingen ide å skicka den direkt
//salabim
Lite tråkigt när det inte går att skicka, jag har 20 mil till dig
//salabim
Lite tråkigt när det inte går att skicka, jag har 20 mil till dig
går går väl men ja tror det blir ganska dyrt att skicka... aa d e lite trökit.. annars vet ja inget just nu så som ja kan byta direkt om du inte behöver dela till en opel omega eller nissan micra
Jag vill inte bara se den, jag vill ha den. Men om du får mitt steg, mina 4 Sonab golhögtalare, min Sonab subbas och så kan du få med en MDS 10" i en ful låda också, byt det mot din 20"
Jag vill inte bara se den, jag vill ha den. Men om du får mitt steg, mina 4 Sonab golhögtalare, min Sonab subbas och så kan du få med en MDS 10" i en ful låda också, byt det mot din 20"
har ett 5.1 hemma bio system utan dvd-spelare antar att det inte är så intressant mren ja bara kommer med lite förslag
//salabim
Inget fel med förslag, men jag har bara en gammal skruttig TV. Känns lite fel då, har ändå en förstärkare till den med 2 högtalare. Jag hoppas att köp/sälj forumet kommer igång snart. Då kan man börja byta och sälja på allvar. Lite kul ju
har ett 5.1 hemma bio system utan dvd-spelare antar att det inte är så intressant mren ja bara kommer med lite förslag
//salabim
Inget fel med förslag, men jag har bara en gammal skruttig TV. Känns lite fel då, har ändå en förstärkare till den med 2 högtalare. Jag hoppas att köp/sälj forumet kommer igång snart. Då kan man börja byta och sälja på allvar. Lite kul ju
aa ja saknar det lite faktiskt löa ut opeln på natten innan köp och sälj stängdes så dan efter när ja skulle in där så fanns det inte:( det va lite surt...
Tyvärr så hittar jag inte någon av dom på internet... Jag vet att det låter lite skumt, men jag gör faktiskt inte det. Golvhögtalarna heter Sonab B 31 och subben heter Sonab CB-101. MDS ser inte mycket ut för världen, men spelade lite med deni bilen när jag hade brännt min andra bas och satan vad den spelade för att vara en 10"... Uppskattningsvis ca 500w. Står inte vad den heter