Tänkte dela med mig av mina bilder från lördag-kvällen i Norrköping. Riktigt härligt med mycket bilar och trevligt folk, som tur var hade vi dessutom vädret på våran sida. Mycket lyckad träff tycker jag, tycker även folk var någorlunda städade med! Har inte fotat alls länge, detta är bara mitt 2'a evenemang jag är och fotar på, så säg gärna vad ni själva tycker!
Riktigt fin bilder! Hoppas du fortsätter ta fina bilder på kommande träffar och liknande! Kul att se mig själv komma gående i mitten av "publik" bilden
Riktigt fina bilder:), kul att se folk som tog kort på bilen när man driftade;D
Jo det är kul när det bjuds på lite action, tyckte mantan lätt skönt! Jag var en av dom som tog lite bilder, dock med polarens kamera... så jag har inte sett dom än.
Jo det är kul när det bjuds på lite action, tyckte mantan lätt skönt! Jag var en av dom som tog lite bilder, dock med polarens kamera... så jag har inte sett dom än.
Ja så är det ju=), Tackar Tackar den låter mysigt:D Du får säga till när dom kommer in;)
Ja så är det ju=), Tackar Tackar den låter mysigt:D Du får säga till när dom kommer in;)
Då får jag väl ta och kasta in några action-bilder du tog i lördags då!
Här e några bilder på Mantan din Bra kört & den såg ut att gå fint och ljudet var riktigt läckert!