Sådär byggt nytt avgas 2.5" efter katten då det gamla var så jävla äckligt. Har även ett nytt svänghjul på G ett omsvarvat och lättat som som sitter på m47 lådorna Bakaxeln är ytterliggare lite försenad men kommer väl snart iaf Även ny IC och Silkonslangar ska beställas när lönen kmr.
jmd skrev:
ååh det så fint ut..! pizzan asså Gött o se att det händer lite. Tänkte komma upp o våldgästa en vacker dag med lite öl
Fan vad najs ^^ Gatebil snart nu hehe syns på jobbet
Ser riktigt bra ut detta, riktigt fina fjäderben du. Men blir det verkligen stor skillnad med 531-topp?
Bytte på polarens bil till en 531 med vx3. Nu drar den mycket bättre i toppen på registret Bör bli effekt ökning med den också
Även köpt nya ok fram till bilen så nu är det mesta i framvagnen fräsht Ska göra en riktig update snart jobbar 4 dagar till sen är jag ledig 4 veckor då ska det hända lite grejer. Pratade även med Jonas på bakaxel.se på Gatebil min bakaxel kommer nästa vecka Mycket trevlig kille
Sådär har rivit ner gamla bakaxeln. Fick vålda bort stötdämparna då bulten rostat fast i hylsa till bussningen men det gick. Tack till Martin som kommer upp och peppar bakaxelbyte efter jobbet Givetvis inga bilder vad trode ni haha så jävla värdelös jag är. Ska försöka göra en mega update med massa bilder senare Men förvänta er inte det...
Har varit och köpte bussning och nytt stag på skroten för 40kr ska ner och prata med fordonsprogrammet om dom kan pressa för en bulle krans. Så det är väl det jag håller på med för tillfället i väntan på aussielocker+sänkningssats.