Ge nu denna bil mycket kärlek, och gärna en tuch av orginall, fast med sleaper stuk.
den är redan renuverad i bromsar o botten plus ram så de ända är att ficksa till inredningen sätta ihop den o skaffa motor o växel låda till den:D lite mindre än vallen funderar att inte lacka den alls eller bara lacka nederdelen imed den har himla skön platina över den:D
heheh tack för komentarerna. jag kommer nog att bygaga ihop den som den eller brukskick har en annan bil på g med men om de blir så så kommer gissnings bilder:P
visst de e fränt men inget för min smak att bygga en gasser av en mycket ovanlig bil den ska antingen renuveras eller behållas i de skick den är. men smaken är som baken
Då tycker jag du satsar på en renovering! Den där PV:n stämmer inte riktigt, Gassern utformades som det gjorde för att få mera vikt på bakhjulen då det inte fanns slicks. Den där har ju både och (Gjorde det säkert i slutet av Gasser perjoden också, men det är inte riktiga Gassers enligt mig)
Skruvar hellre i skotrar! www.LynxTalk.se -Sveriges största märkesforum för snöskotrar!
Då tycker jag du satsar på en renovering! Den där PV:n stämmer inte riktigt, Gassern utformades som det gjorde för att få mera vikt på bakhjulen då det inte fanns slicks. Den där har ju både och (Gjorde det säkert i slutet av Gasser perjoden också, men det är inte riktiga Gassers enligt mig)
nja jag vet inte de e mycke jobb o få den fin o då ska den ju vara orginal men de e sjukt svårt o få tag i orginal delar så de blir nog en supe bil men man ska aldrig säga aldrig:D