Constantine : Sl 500 är helt klart intressant. Har kikat en del på de och de verkar vara nåt att åtmisntåne provköra. Subarun daremot är fortfarande inget att tänka på.
aha_100 : Gamla SLK är inget att ha, hela inredningen är torkad plast. Man ska ju trivas med inredningen också
Co_DriverBoy : Opel GT är helt klart ett bra alternatvi. Har kikat på den en hel del. Det enda som är problemet är att sen sälja bilen, det är ju trots allt OPEL :s
Allvarligt talat vilket är det roligaste alternativet Att smutsa ner sportbilen året runt eller att ha en bil som funkar på vintern och ta fram en riktig sportbil på sommaren.
Din ide är väl den mest praktiska/smarta men jag som Lotusnörd skulle nog valt alternativ två
Jag ger ett förslag på en porsche, Med hardtop så åker du med lätthet året runt. Boxstern är den billigaste porsche och finns med 2,5 2,7 och 3,2liters boxersexa. Väghållning, balans och bromsar som är helt otroliga.
Tack för länkarna laazy men jag anser inte att en audi TT och Golf r32 är en sport bil.
Vad anser du att R32 och TT är då? Helt klart sportbilar. Varför ska alla sitta och leta bil till dig? Vi vet väl inte vad du vill ha. Leta upp en själv?