alltså det är ju så att dom (enligt MDS kostat 1300:-) så kan det vara någonting. dom kostar ju inte så mycket så om du inte har ekonomisk kris så kan du köpa och kolla. det är ju som sagt inte så mycket pengar att bry sig om. (300:-)
Kan säga att dom har kostat så mycket en gång i tiden dock säker 1998 då dom kom. Brorsan hade dom i sin audi a4 98 o då va dom helt nya på marknaden va ja vet. Och dom spelade faktiskt riktigt bra. Har inte hört många bilar med sånt välljud som han hade i hans men d va ju ett special bygge av backes ljudbyggeri eller va han nu heter. så ja köp o prova du blir inte missnöjd för 300 kr allafall.
Just MT9-orna har t.om. kostat MER än 1300 en gång i tiden....
De var MDS top-diskanter en gång i tiden (för en sådär tio år sedan tror jag) och då kostade de närmare 2K...och såvitt jag vet har de inte förändrats sedan dess vilket mkt väl motiverar priset idag
Dom låter faktiskt helt okej. Har ett par ligandes i garaget som jag hade in en av mina bilar. När jag köpte de kostade dom 1200 om jag minns rätt, var ca 5 år sedan.
bara att köpa för 300 så är det inget att bråka om, lätt bästa diskanterna som man får för dom pengarna. dom är även bra för original priset på 1300 å...
Ny kamera, Nya bilder på bilen.
Nya lampsetupen kolla den!