Det var ju toppen! Tog en hel del bilder, dock med iPhone 4 så kvaliten är lite si och så.
Hur är det nu. Blir folk snea om jag sätter upp bilder här utan att sudda plåtarna? Jag själv bryr mig inte om sånt men vissa kan tycka att det är inte ok.
Det är ju en laglig tillställning så upp med dom bara
Det var ju toppen! Tog en hel del bilder, dock med iPhone 4 så kvaliten är lite si och så.
Hur är det nu. Blir folk snea om jag sätter upp bilder här utan att sudda plåtarna? Jag själv bryr mig inte om sånt men vissa kan tycka att det är inte ok.
Det är ju en laglig tillställning så upp med dom bara
Alrighty then. Här till alla kära bensindrickare:
Min kära "Blåa Fara" Porsche 951 KMRB 944-serien måste vara en av bilhistoriens mest underskattade prestandabilar!
Photographers are violent people. First they frame you, then they shoot you, then they hang you on the wall and just stare at you . http://www.draken.me/
finemang att tråden är gång i allafall, vädret lockar väl inte riktigt, men man kan ju alltid ta cykeln annars ,ser fram emot trevliga onsdagar i sommar. Hoppas folk tar det lugnt över bron efter förra årets incident då jag var den som skulle utmanas och snubben kraschade.
Död tråd hallå!! jag och Lindbloom tänkte komma förbi en sväng, hoppas inte vi blir ensamma där, eller är ni återigen rädda att regnet kanske får eran lack att smälta