Vi dyker iaf. upp, men vart lite ändringar med folk hit o dit, men hoppas få mä oss nån iaf. . ska försöka till 18:00. Beror på Micke , som jobbar .. men men han ska nog komma hem strax , men så måste man in o handla lite käk oxå
Kom själv sent till grillningen igår pga lite praktiska problem vid montering av lorres xenon. Men vi hade det verkligen trevligt trots allt, höjdpunkten var civilarna på eu-mopederna
Vi åkte ut dit, men det var ju som sagt lite, lite folk så folket vart blyga .
Vi är ofarliga. Vi såg att ni var nere och vände, men varför inte stanna.
Vi gick o satt oss en stund i det där lilla huset brevid där, för dom skulle dricka upp lite, men sen sa 2 av mina vänner att det är såå pinsamt och så mycke mygg, vi åker igen, Snälla. Så då vart de så. Men de hade tydligen gått bättre om det vart flera, så nästa (om det blir mera) så får mer folk se till o komma.
Kom själv sent till grillningen igår pga lite praktiska problem vid montering av lorres xenon. Men vi hade det verkligen trevligt trots allt, höjdpunkten var civilarna på eu-mopederna
Finns intresset? Tycker det har varit dålig uppslutning på sistone...
Jag vet inte om jag kan komma ut imorgon, men jag ska göra ett försök och hoppas att inte allt kör ihop sig...
Det är väl lite som vanligt, i början är intresset stort och sedan mattas det tyvär av och i slutet dyker ingen upp.
Själv har jag redan grillat lite och ska snart iväg på fylleslag hos Andreas. Kanske hittar ut om jag kan hålla mig på en bra nivå annars gömmer jag mig