2398
Sök

Angående: aktiviteter i Örebro, där bilarna inte står i centrum

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
29 maj 2009
_Dalle_ skrev:
inga som är sugna på att spela paintball ?? spelade det igår med firman och det är skit kul!!! gör inte så ont häller!!

Det kräver planering, och sånt kan vi inte... roll

102 Inlägg
29 maj 2009
Vi dyker iaf. upp, men vart lite ändringar med folk hit o dit, men hoppas få mä oss nån iaf. smile. ska försöka till 18:00. Beror på Micke , som jobbar .. men men han ska nog komma hem strax smile, men så måste man in o handla lite käk oxå tongue

"Unloaded"
1 557 Inlägg
29 maj 2009
Grillar ni ikväll och så? Hade gärna kommit men kan ej tonight =/ Hoppas ni får det kul smile

"When innovation meets passion!"

102 Inlägg
29 maj 2009
Blir en aning sena , måste vänta på lite folk, men dyker upp ............

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
29 maj 2009
Jupp vi grillar... Ut med er ffs. big_smile Vi sitter här ett tag, ta med lekar. big_smile

296 Inlägg
29 maj 2009
sirmiro skrev:
Jupp vi grillar... Ut med er ffs. big_smile Vi sitter här ett tag, ta med lekar. big_smile

It-mupp big_smile

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
30 maj 2009
taway skrev:
sirmiro skrev:

It-mupp big_smile

Praktisk människa föredrar jag. tongue
Jag har så många kilo att släpa på i bilen att en dator på 1kg kan vara med utan problem. cool

296 Inlägg
30 maj 2009
sirmiro skrev:
taway skrev:
sirmiro skrev:

It-mupp big_smile

Praktisk människa föredrar jag. tongue
Jag har så många kilo att släpa på i bilen att en dator på 1kg kan vara med utan problem. cool

Jag är inte bättre själv wink Hade tänkt vara med men det blev lite för mycket på schemat igår.

"Unloaded"
1 557 Inlägg
30 maj 2009
Tackar Sirmiro för kött och potatissallad smile Var trevligt även om vi var så få ute igår smile)

"When innovation meets passion!"

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
30 maj 2009
Mechanimal skrev:
Tackar Sirmiro för kött och potatissallad smile Var trevligt även om vi var så få ute igår smile)

Inga problem alls. tongue
Som jag skrev tidigare kan vi här inte planera, så det är bra med extrafolk som löser det så vi slipper mata fåglar... wink

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
30 maj 2009
Kom själv sent till grillningen igår pga lite praktiska problem vid montering av lorres xenon. Men vi hade det verkligen trevligt trots allt, höjdpunkten var civilarna på eu-mopederna smile

102 Inlägg
30 maj 2009
Vi åkte ut dit, men det var ju som sagt lite, lite folk så folket vart blyga sad.

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
30 maj 2009
JennyMicke skrev:
Vi åkte ut dit, men det var ju som sagt lite, lite folk så folket vart blyga sad.

Vi är ofarliga. big_smile Vi såg att ni var nere och vände, men varför inte stanna. big_smile

102 Inlägg
31 maj 2009
sirmiro skrev:
JennyMicke skrev:

Vi är ofarliga. big_smile Vi såg att ni var nere och vände, men varför inte stanna. big_smile

Vi gick o satt oss en stund i det där lilla huset brevid där, för dom skulle dricka upp lite, men sen sa 2 av mina vänner att det är såå pinsamt och så mycke mygg, vi åker igen, Snälla. Så då vart de så. Men de hade tydligen gått bättre om det vart flera, så nästa (om det blir mera) så får mer folk se till o komma.  smile

Unknown Örebro
291 Inlägg
31 maj 2009
J-P-R skrev:
Kom själv sent till grillningen igår pga lite praktiska problem vid montering av lorres xenon. Men vi hade det verkligen trevligt trots allt, höjdpunkten var civilarna på eu-mopederna smile

aa det var kul...tongue

65 Inlägg
4 juni 2009
Blir det grillning imorgon med om vädret tillåter?

Scorpio

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
5 juni 2009
Finns intresset? Tycker det har varit dålig uppslutning på sistone...

Jag vet inte om jag kan komma ut imorgon, men jag ska göra ett försök och hoppas att inte allt kör ihop sig...

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
5 juni 2009
sirmiro skrev:
Finns intresset? Tycker det har varit dålig uppslutning på sistone...

Jag vet inte om jag kan komma ut imorgon, men jag ska göra ett försök och hoppas att inte allt kör ihop sig...

Det är väl lite som vanligt, i början är intresset stort och sedan mattas det tyvär av och i slutet dyker ingen upp.

Själv har jag redan grillat lite och ska snart iväg på fylleslag hos Andreas. Kanske hittar ut om jag kan hålla mig på en bra nivå annars gömmer jag mig smile

475 Inlägg
5 juli 2009
öööö... grilla.....öööö.. fredag.......
samma gamla ställe?.. den 10e allså

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor

335 Inlägg
6 juli 2009
allt går åt helvete just nu, så om ja hinner få ihop bilen kommer jag mer än gärna... skulle behöva få nånting annat att tänka på

Sök