snyggt som vanligt,tycker du va lite feg o åkte hem:)
Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info
Jag tar mig friheten att läggatill lite bilder för att inte öppna flera trådar från samma event. Det var både blött och halkigt men det var många som provade sina bilar på banan både under och mellan skurarna.
snyggt som vanligt,tycker du va lite feg o åkte hem:)
Äh det var ju bara en timma kvar. Blev det något bättre då?
Goran_R skrev:
Tjena Coffe !
Jag tar mig friheten att läggatill lite bilder för att inte öppna flera trådar från samma event. Det var både blött och halkigt men det var många som provade sina bilar på banan både under och mellan skurarna.
MvH Göran R
Ah det är lugnt. Schysta bilder du fick till. Och tack för skjutsen
Steffi skrev:
Fin fina bilder båda två
Synd bara att vädret inte va så bra men vi fick ju åka lite iallafall mellan regnskurarna
Tack, ja fast det bästa vädret var ju tyvärr nästan när det var lunchpaus, hehe.
Bramstedt skrev:
Fina bilder Coffe! Kul att jag hamnade med på två bilder, va där med Diket (Super7) så sitter brevid i hans smarriga kolfiberstolar
Tack för riktigt bra bilder Coffe och Goran För jävla synd på regnet, blev inte alls lika mycket körning som jag hoppades på...
Kommer fler chanser till mantorp i år. dom enda det va synd om i regnet va flaggvakter(jag o några till) fotografer samt micke med saabsteeern som e taklös. Regn e också bra träning,inga snabba tider dock
Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info