3324
Sök

Gumball 3000 tråden! | Aktuellt ; Gumball 3000 att passera Sverige 2010..! MALMÖ - STOCKHOLM

228 Inlägg
3 maj 2010
Jag mötte en Vit Gallardo tror jag det var med Gumball dekaler på norrtäljevägen vid typ Täby idag vid 11 tiden.. Kändes som att var fel väg och fel tidpunkt?

Det e VI som e HAMMARBY!

821 Inlägg
3 maj 2010
man kan ju åka bakvägen till arlanda där ute.

821 Inlägg
3 maj 2010
nu är han i jönköping redan :S

ser ut som han ska på en piss paus wink
Senast redigerat av sengstr (3 maj 2010)

821 Inlägg
3 maj 2010
verkar som en del bilar faktiskt stannat på andertorp iaf.. http://gumball.betsafe.com/
11 min sen la dom upp ett klipp på en veyron bl a

1 827 Inlägg
3 maj 2010
Vilken morgon med feta bilar och trevligt folk... Hängde på med integran några mil med självaste Herr Cooper i sin Morgan aero 8 och några bilar till. Mycket glada miner överallt i bilarna och mycket gasande och vinkande när man stod vid bron så ni i Sthlm behöver inte vara oroliga, ni kommer få en show!

Hade riktig tur, höll på att jaga ikapp Erik o Mackan i sin Panamera, hade en bil emellan i vänsterfilen i 150km/h så jag tittade inte bakåt, när jag väl slår ett öga i backspegeln ligger det en snutbil som ett plåster! Jag saktar ner och det gör förstås även farbror blå, så i runt 2 km låg han tätt bakom mig i 100km/h för att sedan köra av på en avfart, jag fick ju nästan en hjärtinfarkt hehe.

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

. . . .[brehas spar tid!!] . . .
264 Inlägg
3 maj 2010
Den som har stannat i Jönköping... Är det Gallardon som åker först av alla? Ser ut som att han står vid något Hotell på kartan? Rätta mig om har jag fel..

*Gasa bör man annars dör man,* Man har inte hållit tillräckligt om man inte smakar diketskanten ;)

821 Inlägg
3 maj 2010
_JLarsson skrev:
Den som har stannat i Jönköping... Är det Gallardon som åker först av alla? Ser ut som att han står vid något Hotell på kartan? Rätta mig om har jag fel..

vet inte om det är gallardon. men det ser ut som ett hotell iaf eller något företag, ser ut som en herrejösses massa lastbilar står bakom där:) eller är det en biltvätt kanske? gör det själv tvätt?
han behövde säkert tömma blåsan eller nått wink

på betsafes hemsida så är Jon nu också i andertorp.. ser ut att bli en hel del bilar där iaf?

nu är han på rull igen den där man kan följa.. 30 min stod han still och gjorde vad? tanka?

835 Inlägg
3 maj 2010
Ska ut till motorvägen i Linköping om en dryg h o se om man får en glimt smile

33 Inlägg
3 maj 2010
Ok, jag tror inte att någon är i Stockholm. De som sket i Anderstorp är väl typ i Jönköping nu (some GoTek bilen) så om vi dessutom räknar in trafiken på Essingeleden vid 4 tiden osv så lär de inte vara framme i Stockholm förrän allra tidigast halv 5 hoppas jag. De snabbaste blir säkert tagna av polisen i Östergötland också vilket brukar ta nån kvart minst. Motorvägspolisen i Östergötland är effektivast i hela landet har jag hört någonstans.
Som sengstr dessutom påpekade är det en hel del coola bilar som faktiskt åkte till Anderstorp bl a, Max Cooper, en Veyron, Jon Olsson, den kopparröda 599 samt Erik & Mackan. Jag håller nog fast vid att åka från stan vid 16.30.
P.S. Nu börjar GoTek rulla igen...

264 Inlägg
3 maj 2010
Han tankade kanske och tömde blåsan och handlade:P

Btw, Nu åker han/dom igen.

*Gasa bör man annars dör man,* Man har inte hållit tillräckligt om man inte smakar diketskanten ;)

821 Inlägg
3 maj 2010
vi är ute vid arlanda ifrån 16.00 ca. ändå ganska fint väder. så man får passa på att sola lite och prata lite skit wink visar sig om man suttit i onödan eller inte big_smile

14 Inlägg
3 maj 2010
Ludas, du har PM! smile

821 Inlägg
3 maj 2010
enligt betsafe hemsida så är alla deras 3 bilar på andertorp.. http://gumball.betsafe.com

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
3 maj 2010
hmm den där tracker prylen fungerar inte tongue
Men men, vart är dom nu ungefär? eller vart kan dom vara vid 2 tiden?

821 Inlägg
3 maj 2010
det fungerar utmärkt för mig.. den har passerat gränna nyss. Enligt en vän till mig så är beräknad ankomst till arlanda 17.15 om han håller runt 140.
men nu håller han 150.. så jag vet inte smile

264 Inlägg
3 maj 2010
Funkar för mig med. Ödeshög nu. Ligger imellan 130-150 ibland.

10 Inlägg
3 maj 2010
Folk som ska till arlanda vart har ni plannerat att ställa er?

Som jag förstått det så åker de till lastningen den vägen jag ritat så fint i paint?
Då är ju frågan om man ska ställa sig vid den första eller den andra rondellen, den andra rondellen är ju ganska nära ingången vilket gör att de kanske måste stanna till där innan inpassering?

https://www1.garaget.org/gallery/archive/94554/920072_7d0nz8.jpg

821 Inlägg
3 maj 2010
2 st nya filmer på http://gumball.betsafe.com/
Den som förlorar i racet mellan jon och eric och mackan ska tydligen ha folkdräkt på sig  wink

Frågan är just vart man ska ställa sig!! finns flera bra platser. dock vill man se bilarna närmare ställer man sig som du sagt.. Finns en bättre karta på sida 15 som jag gjorde.. De har byggt om ute på arlanda och google maps har inte uppdaterat den vägen.. men de måste fortfarande åka den vägen för att komma till checkpoint cargo!

33 Inlägg
3 maj 2010
Bompa, jag har nog tänkt ställa mig vid rondellen någonstans där du har målat 2 små gröna ringar smile
Men det kan man ju ändra sen i efterhand om det skulle visa sig vara en dålig plats. Oavsett tycker jag att alla vi ska stå tillsammans eftersom det ökar chanserna att deltagarna spexar till det och gasar för oss om vi är en större grupp.

1 200 Inlägg
3 maj 2010
Ludas skrev:
Bompa, jag har nog tänkt ställa mig vid rondellen någonstans där du har målat 2 små gröna ringar smile
Men det kan man ju ändra sen i efterhand om det skulle visa sig vara en dålig plats. Oavsett tycker jag att alla vi ska stå tillsammans eftersom det ökar chanserna att deltagarna spexar till det och gasar för oss om vi är en större grupp.

Jag tar med mig något som deltagarna garanterat känner sig hemma med tongue

Sök