Kollade runt lite på styling till den och hittade många som såg bra ut! Men tänkte höra om lite tips på olika front spoilar. Hittar många men svårt att välja
Tänkte ni kunde ge förslag på några, gärna med bilder
Volvos orginal R spolier tycker jag är absolut snyggast.
Ja jag funderade på den eller på Evolve fronten. Fast då borde man byta sidorna och baken också. Går på lite mycket då Var kan man få tag på en R front och för hur mycket med lakering av den?
Kolla med JB Bildemontering i jönköping om dom har en som är br och inte allt för söndrig!! Annars är det bara att åka till volvo och beställa hem en!!! Att lacka en spoiler är inte så dyrt ligger väl mellan 1500-2000kr!!!! Mvh Makus
Kolla med JB Bildemontering i jönköping om dom har en som är br och inte allt för söndrig!! Annars är det bara att åka till volvo och beställa hem en!!! Att lacka en spoiler är inte så dyrt ligger väl mellan 1500-2000kr!!!! Mvh Makus
Ja jag får höra runt på olika skroter eller liknande Går ju beställa ny från volvo men lär nog kosta lite då.
BLir det bra om man lackar sido och bakre spoilers nertill? Funderade på att göra det och ha kvar den svarta listen och lacka den svart.