Ska du ha nån alls så skall det vara en bakgrund av toningsfilm iallafall. Border i material man inte ser igenom, och speciellt sådana i andra färger en svart tycker jag ser väldigt "kolla på mig jag tror jag har en stcc bil" ut. dvs inte snyggt för fem öre.
Tycker du ska ta en STOR text med bilmärket, som alla 740s som det står VOVLO i framrutan på, annars skulle ju inget veta vad det är för bil(eller?). Nä håll rutan ren istället annars lyser bilen "jag är 18!"
Tycker du ska ta en STOR text med bilmärket, som alla 740s som det står VOVLO i framrutan på, annars skulle ju inget veta vad det är för bil(eller?). Nä håll rutan ren istället annars lyser bilen "jag är 18!"
Jag kör alltid med mitt efternamn längs sidan! Vid passagerasidan, betytligt snyggare! Så som MILLEN har typ här på garaget, men med som sagt efternamnet!
"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."
P7 - Södra Skånska Regementet