2279
Sök

Låter för mycket!! Ljuddämpare.

27 Inlägg
8 juni 2009
Trådstartare
Hej!
Jag har en Nissan Primera. För några månader sedan monterade jag ett extraktor-grenrör och rör till caten.
Ljudet blev omedelbart enormt mkt högre, det dönade outhärdligt mycket eftersom jag har en japsdämpare också. roll Det jag gjorde var att jag satte i insatsen i ljuddämparen, ljudet blev mycket mycket behagligare, det blev nästan som original, problemet är att på tomgång och vid lätta gaspådrag låter det FÖRJÄVLIGT, det är bara oväsen. hmm

Sååå, jag tänkte nu att jag skulle köpa mig en ny slutdämpare... jag vill inte ha något "dönande" ljud, jag vill att det ska låta lite "rejsigt" vid gaspådrag men inte mkt vid normal körning.

Min fråga till er är alltså: Vilken ljuddämpare är bäst?

Jag är tacksam för alla svar smile

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
8 juni 2009
Egentligen är väl det bästa att köpa ett riktigt avgassystem specialgjort dör din bil och inte bara nått random universal-krafs.

Kontakta antingen Feritta eller uppsala avgasteknik så ska du se att dom löser alla dina problem smile

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

632 Inlägg
8 juni 2009
Evil Power 666 är riktigt bra japsdämpare med riktigt härlig sång och bra pris. Finns på

www.creatix.se

Mvh

Kärlek växer inte på träd, den är gul och stavas T-5R :).

Sök