Min lilla 80 kilos Grandis. Han blev tyvärr tvungen att flytta då jag inte hade tid med honom längre.
Hade en gång i tiden en tre meter lång constrictor också, men jag hittar fan inte bilderna på henne. Ska kolla lite till om det är någon som vill se dom. Har en film ute på tuben där hon äter en kanin, men jag orkar inte länka den, folk brukar bli så sura. Skicka PM om du vill se så skickar jag länken.
Får bidra med mina två jamare, huskatt och bengal:
Senast redigerat av FordRSC (18 september 2011)
En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan: https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE
Yngwie en 75% Flat och resten Labbe. Tokig i vatten och leriga diken och älskar husse över allting annat. Går jag ut i verkstan så blir matte galen på han för han suckar, stönar och gnisslar. Utanför verkstadsportarna sitter han och skäller tills han blir insläppt. Är dom öppna kommer han in och man får jaga ut honom när det skall svetsas och slipas. Han lägger sig under bilen om man själv ligger där osv. Husse har några fordon som är extra bra... Willysjeepen, Snöskotern, Traktorn och Silveradotrucken är bäst, för när vi åker i dom då blir det ofta tokturer på skogen. Haft flera hundar men Yngwie älskar jag ren som skitig (nåja) och den dag han inte orkar mer (han är 8 nu) kommer jag gråta i veckor.
Varför bara en bil när man ha flera...
Mest roddar & jänkare i verkstan,
men även en å annan Saab
Yngwie en 75% Flat och resten Labbe. Tokig i vatten och leriga diken och älskar husse över allting annat. Går jag ut i verkstan så blir matte galen på han för han suckar, stönar och gnisslar. Utanför verkstadsportarna sitter han och skäller tills han blir insläppt. Är dom öppna kommer han in och man får jaga ut honom när det skall svetsas och slipas. Han lägger sig under bilen om man själv ligger där osv. Husse har några fordon som är extra bra... Willysjeepen, Snöskotern, Traktorn och Silveradotrucken är bäst, för när vi åker i dom då blir det ofta tokturer på skogen. Haft flera hundar men Yngwie älskar jag ren som skitig (nåja) och den dag han inte orkar mer (han är 8 nu) kommer jag gråta i veckor. https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp … 4435_n.jpg
Yngwie som i Yngwie Malmsteen?
Helt underbart att ha en hund som är så trogen, precis vad jag vill ha!
Yngwie en 75% Flat och resten Labbe. Tokig i vatten och leriga diken och älskar husse över allting annat. Går jag ut i verkstan så blir matte galen på han för han suckar, stönar och gnisslar. Utanför verkstadsportarna sitter han och skäller tills han blir insläppt. Är dom öppna kommer han in och man får jaga ut honom när det skall svetsas och slipas. Han lägger sig under bilen om man själv ligger där osv. Husse har några fordon som är extra bra... Willysjeepen, Snöskotern, Traktorn och Silveradotrucken är bäst, för när vi åker i dom då blir det ofta tokturer på skogen. Haft flera hundar men Yngwie älskar jag ren som skitig (nåja) och den dag han inte orkar mer (han är 8 nu) kommer jag gråta i veckor. https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp … 4435_n.jpg
Yngwie som i Yngwie Malmsteen?
Helt underbart att ha en hund som är så trogen, precis vad jag vill ha!
Jepp efter Yngwie Malmsteen Det är egentligen ingen konst, håller man bara på med jycken och ger den en trygg, fast hand och kärlek så får du rubbet tusenfalt igen. Sen är hundarna individer och olika precis som vi människor vilket innebär att Yngwie har en speciell plats i mitt hjärta. Sen att han dök upp i vårt liv (han är en omplacering) under en mycket svår och tuff tid i vår familj spär givetvis på omständigheterna.
Senast redigerat av hotrodder (18 september 2011)
men även en å annan Saab
Ser inte ut som att han gillar att bada lika mycket som leriga diken
it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
Ser inte ut som att han gillar att bada lika mycket som leriga diken
Tjae... det här är kanske svar nog
men även en å annan Saab
Kålle & Pipen. Kålle är den svarta och togs från Djurens vänner 2009. Ca 13 år. Bodde utanför en bilverkstad i Kållered utanför Göteborg. Därav namnet. Han mår numera bra.
Pipen togs som kattunge 2010. Han jamar inte när han är hungrig. Han piper ynkligt. Finns ingen som säger "Leo" längre som faktiskt skulle vara namnet...
Som synes på bild har Kålle adopterat Pipen och håller ibland en rejäl halv-nelson om katten för rengöring :-)
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!