ska se om jag får ihop e30in igen efter våler så kommer jag upp och kör hoppas det finns platser så man kan lösa i grinden. vad är max antal deltagare på bankörningen???
Ingen minns tusen hk på pallbockar eller på ett papper för det är på gatan som respekten vinns! FiveStarRacing
Tack till StreetPerformance SpecialSvarv
ska se om jag får ihop e30in igen efter våler så kommer jag upp och kör hoppas det finns platser så man kan lösa i grinden. vad är max antal deltagare på bankörningen???
Vi har inte satt något max antal egentligen, har funkat de senaste åren ändå.
Vill du vara säker på att de finns platser innan du åker så kan du ringa mig på 0733-579579 om du vill.
Att tänka på är att man måste sitta flaggvakt minst ett pass om man vill köra på banan. Är 30min så det är inte så farligt...
Mvh chris
www.x40nordic.com Klubben för dig som kör Volvo C30/X40/V50, med eller utan turbo
Vi har inte satt något max antal egentligen, har funkat de senaste åren ändå.
Vill du vara säker på att de finns platser innan du åker så kan du ringa mig på 0733-579579 om du vill.
Att tänka på är att man måste sitta flaggvakt minst ett pass om man vill köra på banan. Är 30min så det är inte så farligt...
Mvh chris
givetvis ställer jag upp och flaggar
Ingen minns tusen hk på pallbockar eller på ett papper för det är på gatan som respekten vinns! FiveStarRacing
Tack till StreetPerformance SpecialSvarv
Malmö-Kinnekulle. Det är en bit, men det är vettig väg (har pendlat en del mellan Kinnekulle och Skånes Fagerhult och åkt både E4/mindre väg och E6/E20 upp. Det tar några timmar, men boende går som sagt att lösa på plats.
Är det så att en bil ska gå från Malmö och upp är det inte omöjligt att jag kan sällskapsåka upp, det beror på om det blir Mantorp helgen innan eller inte, blir det inte det kommer jag ev vara i Skånes Fagerhult och då passar det ju fint att samåka upp på söndagen och sova över.