Inför: Kinnekulle Ring 090803 med Nordiska X40 Klubben

koldeus
17 juli 2009 · 47 Inlägg

Dark_Angel skrev:
vart ligger detta då? smile kanske kan vara något?

Klart att det är något wink

Skoj om du kommer dit!

Kinnekulle Ring (KARTA och HEMSIDA)

www.x40nordic.com Klubben för dig som kör Volvo C30/X40/V50, med eller utan turbo
Vivendi Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
18 juli 2009 · 2 258 Inlägg

Kinnekulle ring ligger på Kinnekulle i Götene kommun, Skaraborgs län. Mellan Vänern och Vättern.

Närmaste samhälle är Götene, sedan har du Lidköping, Skara, Skövde och Mariestad runt om.

E20 mellan Stockholm och Göteborg passerar Götene. Cirka 17 mil till Göteborg och drygt 30 till Stockholm.

Hoppas du blev något klokare? smile

Kram / Ellen smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!
D_Carlsson Bonntrimmare
18 juli 2009 · 620 Inlägg

ska se om jag får ihop e30in igen efter våler så kommer jag upp och kör hoppas det finns platser så man kan lösa i grinden. vad är max antal deltagare på bankörningen???

Ingen minns tusen hk på pallbockar eller på ett papper för det är på gatan som respekten vinns! FiveStarRacing
Tack till
StreetPerformance
SpecialSvarv
koldeus
18 juli 2009 · 47 Inlägg

D_Carlsson skrev:
ska se om jag får ihop e30in igen efter våler så kommer jag upp och kör hoppas det finns platser så man kan lösa i grinden. vad är max antal deltagare på bankörningen???

Vi har inte satt något max antal egentligen, har funkat de senaste åren ändå.

Vill du vara säker på att de finns platser innan du åker så kan du ringa mig på 0733-579579 om du vill.

Att tänka på är att man måste sitta flaggvakt minst ett pass om man vill köra på banan. Är 30min så det är inte så farligt...

Mvh chris

www.x40nordic.com Klubben för dig som kör Volvo C30/X40/V50, med eller utan turbo
D_Carlsson Bonntrimmare
19 juli 2009 · 620 Inlägg

koldeus skrev:

D_Carlsson skrev:
ska se om jag får ihop e30in igen efter våler så kommer jag upp och kör hoppas det finns platser så man kan lösa i grinden. vad är max antal deltagare på bankörningen???

Vi har inte satt något max antal egentligen, har funkat de senaste åren ändå.

Vill du vara säker på att de finns platser innan du åker så kan du ringa mig på 0733-579579 om du vill.

Att tänka på är att man måste sitta flaggvakt minst ett pass om man vill köra på banan. Är 30min så det är inte så farligt...

Mvh chris

givetvis ställer jag upp och flaggar smile

Ingen minns tusen hk på pallbockar eller på ett papper för det är på gatan som respekten vinns! FiveStarRacing
Tack till
StreetPerformance
SpecialSvarv
koldeus
19 juli 2009 · 47 Inlägg

En Ariel Atom och Civinco vill kommer dit med några bilar, mycket skoj och titta på för dom som inte vill köra oxå smile

www.x40nordic.com Klubben för dig som kör Volvo C30/X40/V50, med eller utan turbo
AddesFoto Audiot ;)
19 juli 2009 · 195 Inlägg

För den som inte tänkt köra men som gärna tittar, gäller samma priser då? tongue

Mr.Speed
Audiot ;)
Audi A4 Allroad "Lowroad" (2013)
Mange_volvo SkenLaddRacing
19 juli 2009 · 130 Inlägg

Synd att det är så långt bort verkar vara en trevlig bana;)

SkenLaddRacing
koldeus
19 juli 2009 · 47 Inlägg

Mr.Speed skrev:
För den som inte tänkt köra men som gärna tittar, gäller samma priser då? tongue

Vill du bara komma och titta så kan du få ställa bilen på planen innanför grinden och komma in gratis...

www.x40nordic.com Klubben för dig som kör Volvo C30/X40/V50, med eller utan turbo
koldeus
19 juli 2009 · 47 Inlägg

Mange_volvo skrev:
Synd att det är så långt bort verkar vara en trevlig bana;)

Långt? För att få träffa trevligt X40 folk är det värt det  wink

www.x40nordic.com Klubben för dig som kör Volvo C30/X40/V50, med eller utan turbo
Vivendi Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
20 juli 2009 · 2 258 Inlägg

Malmö-Kinnekulle. Det är en bit, men det är vettig väg (har pendlat en del mellan Kinnekulle och Skånes Fagerhult och åkt både E4/mindre väg och E6/E20 upp. Det tar några timmar, men boende går som sagt att lösa på plats.

Är det så att en bil ska gå från Malmö och upp är det inte omöjligt att jag kan sällskapsåka upp, det beror på om det blir Mantorp helgen innan eller inte, blir det inte det kommer jag ev vara i Skånes Fagerhult och då passar det ju fint att samåka upp på söndagen och sova över. smile

Kram / Ellen smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!
Asseee
22 juli 2009 · 142 Inlägg

Anmäld!
Det var bra längesen man körde Kullen, får hoppas på bra väder smile

Eisenhut
22 juli 2009 · 1 827 Inlägg

Går det att köra med avställd bil?

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two
koldeus
22 juli 2009 · 47 Inlägg

Eisenhut skrev:
Går det att köra med avställd bil?

Kan inte hitta i försäkringvillkoren (SMA) att det skulle vara ett problem...

www.x40nordic.com Klubben för dig som kör Volvo C30/X40/V50, med eller utan turbo
Eisenhut
22 juli 2009 · 1 827 Inlägg

Nej enligt SMA är det OK, men många klubbar tycker det är ett problem. smile

Klart tänkvärt! ska kolla om jag är ledig.

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two
koldeus
22 juli 2009 · 47 Inlägg

Peter från Autotech kommer och luftar sin Ford Focus RS med 400hk  big_smile

http://www.x40nordic.com/Gallery/Upload/155558-1459803.jpg

www.x40nordic.com Klubben för dig som kör Volvo C30/X40/V50, med eller utan turbo
Weermets Gasglad
22 juli 2009 · 295 Inlägg

koldeus skrev:
Peter från Autotech kommer och luftar sin Ford Focus RS med 400hk  big_smile

http://www.x40nordic.com/Gallery/Upload … 459803.jpg

Rackarns va trevligt!

Opel Vectra "2.0T" (2007)
v50sport
22 juli 2009 · 230 Inlägg

Ska bli kul fan att se focusen på banan!

Kurisuchianu
25 juli 2009 · 47 Inlägg

Vilket slags utbud av bilar brukar det köra på banan? Är det majoritet av volvo eller?

Weermets Gasglad
25 juli 2009 · 295 Inlägg

Kurisuchianu skrev:
Vilket slags utbud av bilar brukar det köra på banan? Är det majoritet av volvo eller?

X40 klubben är ju för S/V40, S40n/V50 samt C30. Så ja det är med största majoritet volvo.

Opel Vectra "2.0T" (2007)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang