2989
Sök

Relä mellan 2 batterier

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
22 juni 2009
Trådstartare
Var får jag tag på ett sådant och vad heter det egentligen, har hört allt ifrån husvagns relä till laddningsrelä, men inget går att söka på wink

skulle vara tacksam för att veta var jag kan köpa ett sådant, samt om någon har något bra kopplingsschema för detta!

Visionär
59 Inlägg
22 juni 2009
Blekingebilradio har något liknande "Autoleads PC4-30 Laddningsrelä" finns under batteri/tillbehör. Kunde inte direkt länka.

4 074 Inlägg
22 juni 2009
va ska du med ett skiljerelä till?
Funkar kanon utan.. smile

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
22 juni 2009
Trådstartare
Vill inte riskera att extra batteriet tar fusk ström från mitt huvudbatteri, utan att jag alltid kommer kunna starta bilen även om jag skulle "råka" spela slut på mitt extra batteri.

4 074 Inlägg
22 juni 2009
eX3Me skrev:
Vill inte riskera att extra batteriet tar fusk ström från mitt huvudbatteri, utan att jag alltid kommer kunna starta bilen även om jag skulle "råka" spela slut på mitt extra batteri.

okej.. men ska du stå still mycket med bilen avstängd och spela asså??

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
22 juni 2009
Trådstartare
Det bir en del på träffar och liknande.

Team dBAkuten!
3 263 Inlägg
22 juni 2009
Köp en Ctek laddare istället wink

Extreme Fiestan 163.4dB
FLEXpressen 154.2dB @ 48Hz & 153.2dB @ 26Hz.
SPL-Hundkojan Svetsning pågår. 125 meter stål kan vara lagom ;)
TEAM dBAkuten

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
22 juni 2009
Trådstartare
Ctek laddaren hjälper mig inte om jag spelat slut på batteriet och det inte finns något eluttag på plats

men jag har sedan länge fått svaret vad det heter och var jag får tag på det, behöver bara ett bra kopplingsschema på hur andra byggt så det blir så bra som möjligt.

Anledningen till varför jag ska ha det har jag redan!

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
22 juni 2009
Trådstartare
Thanx!

Sök