Så där ja, då har det kommit på en skvätt färg på torpeden också. så nu kan man börja göra färdigt lite div. Och så har en Cheva Bigblock införskaffats, en 454cui utan några märkvärdigheter.
Nöden har ingen lag, den enklaste varianten av utsug man kunde ådstakomma.
Du... den här helgen har det hänt saker i ditt garage nu återstår bara & tvätta allt i garaget med thinner då?
Du.. det har det faktiskt. det börjar bli sällsynt nu men nu ska det nog kunna styras upp. haha ja vi får se. tur man har en stor skvätt thinner övers iaf hehe.
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 524 Inlägg
17 november 2009
Krullo skrev:
farbrorbozze skrev:
Du... den här helgen har det hänt saker i ditt garage nu återstår bara & tvätta allt i garaget med thinner då?
Du.. det har det faktiskt. det börjar bli sällsynt nu men nu ska det nog kunna styras upp. haha ja vi får se. tur man har en stor skvätt thinner övers iaf hehe.
jadu... jag tänker på den stackars tomosen (puchen?) som blivit fördärvad?
haha den gamle tomosen ja! hehe det är grannens eller ja han som lackade åt mig. den är ju rätt sliten så lite ny färg skadar ju inte hehe. men det är ju lite rat stuk på den så det är ju ballt.
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 524 Inlägg
17 november 2009
Krullo skrev:
farbrorbozze skrev:
Krullo skrev:
haha den gamle tomosen ja! hehe det är grannens eller ja han som lackade åt mig. den är ju rätt sliten så lite ny färg skadar ju inte hehe. men det är ju lite rat stuk på den så det är ju ballt.
tänka sig att jag tyckte de va en tomos... köpte en sån själv av grannen för 300kr när jag va 17 & bytte en wire & växelarmen i bakkant på motorn & sålde den för 1800kr nån månad senare tomos=kult, puch florida= fjant eller?
tänka sig att jag tyckte de va en tomos... köpte en sån själv av grannen för 300kr när jag va 17 & bytte en wire & växelarmen i bakkant på motorn & sålde den för 1800kr nån månad senare tomos=kult, puch florida= fjant eller?
hehe jo då du såg rätt hehe. det lät som en riktig affär iaf hehe. fast jag tror jag fördrar en florida framför en tomos. men det är väl i princip samma grejjer?
sådär då, då har man tillbringat hela helgen bakom en intrumentbräda. känns som om allt går i slowmotion, men man ser ju inte framstegen på samma vis när man drar el har jag märkt. men nu är det nog färdigdraget bakom intrumentpanelen, förutom "startspärren" för växelläget, den lär jag grotta i lite nu i veckan. har även skruvat tillbaka lite div, för att se vart alla kablarna skall hamna.
Måste göra ett lock för kabelgenomföringen snart oxå.
ser rätt sunkigt ut av allt damm, men ska nog införskaffa i någon stilig träratt.
Samma färg som torpeden eller svart? vad tycker ni? lutar åt den gröna.
kupefläkt och torkarmotor tillfälligt monterade för kabeldragning.
samma färg som torpeden annars kommer jag & pissar på den sen
Ja det tycker jag oxå, men man måste ju ha nått alternativ oxå. men den är nog alldeles för stor för att bryta av med. grönt it is! så slipper jag torka piss i motorutrymmet hehe.