Yeeeeees
Jag har fått en 1:a till...schysst...
Känns väldigt motiverat att ens ha några bilder upplagda...klart att smaken är delad, men allvarligt så har jag extremt svårt att tro att det finns någon här som tycker att min 8 månader gamla RS är en 1:a...
1 = Det absolut vidrigaste, värsta & fulaste fordonet man någonsin sett..
Hmmm...dem som röstar så måste ju faaan lida av något...vääääldigt moget
Hmmmm...undra om det var dem spritt nya helkromade fälgarna som var det absolut fulaste, som "människan" som röstade 1, hade sett i hela livet...
eller om det helt enkelt är min skitfula....jättedåliga...långsamma RS...som är skitgammal nu..den är ju hela 8 månader gammal....den har ju bara runt 161Hk / 371Nm på 1250kg...och den är jätteful helt enkelt...
Så förlåt att jag visar bilder på den...om den sticker så hemskt i ögonen på vissa..så kanske man skulle avlsluta sitt konto här?!
Jag menar så slipper Ni som röstar ettor lida över era komplex
Kom igen nu....några ettor till kan Ni väl fixa...bara att skaffa ett nytt/till konto här och sedan rösta en gång till på min bil...så sänker Ni betyget ännu mer...
Säger inte att bilen är någon femma....långt därifrån..det är inte det saken handlar om....vill man inte rösta seriöst...så skit i det...
Och att sticka ut haken här...och inte bara hålla käften och le...borde väl resultera i ännu någon etta....spännande...