Verkar som om man måste montera ner framspoilern för att få loss strålkastarna.
Har iallafall varit inne på audi och fått ett nytt spegelglas. 446kr fattigare. Dock var det rätt metod jag använde. Man ska bända loss glaset, men jag måste varit oförsiktig
Får hoppas att klarlacken + thinner kommer imorgon. Börjar bli ont om tid. Har även snackat med en som kommer bygga mitt avgassystem. Det blir bra mycket bättre pris än ferrita som ville ha 6000kr
haha jaså;) ja det kan jag glod en glänste så fint min står stilla nu nästa helg ska nog motor vara klar för start. oj kommer bli otrorligt fräckt med det svarta kan kanppt bärga mig för att få se det:P
haha jaså;) ja det kan jag glod en glänste så fint min står stilla nu nästa helg ska nog motor vara klar för start. oj kommer bli otrorligt fräckt med det svarta kan kanppt bärga mig för att få se det:P
Ja, man längtar ju lite Fast jag kommer nog hålla på hela slutresultatet till Vallåkra, men du verkar ju se bilen i Kungsbacka då och då
Gött, klarlack + thinner ligger på bussgods i Göteborg och väntar på mig. Så det blir en sväng dit idag för att hämmta upp det och för att köpa lite rör till avgassystemet.
Verkar som om man måste montera ner framspoilern för att få loss strålkastarna.
Har iallafall varit inne på audi och fått ett nytt spegelglas. 446kr fattigare. Dock var det rätt metod jag använde. Man ska bända loss glaset, men jag måste varit oförsiktig
japp så illa är det att hela fronten måste bort för att komma åt strålkastaren