Tycker att det med lätthet var sommarens höjdpunkt hittills! Mycket bra väder (nästan lite väl bra, lite kräftvarning nästan), många fina bilar, trevliga människor, mycket action på banan och festande på kvällen. Allt det en bra bilträff ska innehålla enligt min ödmjuka mening.
Man fick ju måttligt med abstinensbesvär när man såg alla som körde på banan, i synnerhet när Ronny och Natalie gav sig ut till slut. Förhoppningsvis blir det körning av även för min del nästa år när förutsättningarna är bättre.
Jäkligt skoj också att bilen vann pris, det var totalt oväntat då det fanns väldigt många fina bilar på plats, och bilen inte är vare sig en utställningsbil eller i utställningsskick. En sak är i alla fall bevisad; vi vet hur man bygger Nissan-bilar i Habo (alla priser i Nissan-klassen gick till Habo-bor).
Vid nästa evenemang man planerar att besöka (Bilsport Action Meet) ska vi dock ta med tält istället för att sova i bilen. R34'ans säten är bekväma nog men det är smått irriterande när solen går upp så tidigt och väcker en klockan jättetidigt på morgonen.
PS: Om någon har bilder på min och/eller sambons (Lady Millas) bilar får ni gärna maila över dem alternativt posta dem i våra projekttrådar. DS.
00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex