Tror inte dessa grabbar är ute efter fint. De står utanför o tittar på en mätare o efter 30sekunder skriker en av dem jag spelade högst! O då har de lagt enorma summor på basar o slutsteg. Shit vilken fin hemmastereo de skulle kunna köpa.
Måste fråga er spela högt grabbar: Lyssnar ni på musik ibland??
Är det inte så att om man är intresserad av hemma stereo köper man det...? Är man intresserad av bilstereo köper man det...? Är det inte så att tycker man det är kul att tävla i spela högt gör man det..? Är det inte så att om man gillar att spela fint så gör man det...?
Jag menar inte fan går man och pissar om man är skitnödig
Ingen mer som kan tipsa om två schyssta basar runt 3-3500:- stycket??
2st Hertz SX380D beggade och spelade typ 10h max.......?
Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1
Tror inte dessa grabbar är ute efter fint. De står utanför o tittar på en mätare o efter 30sekunder skriker en av dem jag spelade högst! O då har de lagt enorma summor på basar o slutsteg. Shit vilken fin hemmastereo de skulle kunna köpa.
Uppfödd på butterkaka och citron juice eller? lyssnar på musik varje dag..
Är det inte så att om man är intresserad av hemma stereo köper man det...? Är man intresserad av bilstereo köper man det...? Är det inte så att tycker man det är kul att tävla i spela högt gör man det..? Är det inte så att om man gillar att spela fint så gör man det...?
men om sanningen ska fram så pissar man fan oftast när man skiter!
men om sanningen ska fram så pissar man fan oftast när man skiter!
Du ser och om sanningen ska fram lyssnar du oftast på musik när du lyssnar högt
vill du spela riktigt högt så finns de ju bara några alternativ... fattar ej varför du ska byta fram och tillbaka.......
spara och köpt ordentligt direkt. det beror oftare på rätt låda rätt bil än va du kan få ur basarna. spelar ingen roll om du har en bas för 3000 eller 30.000...
jag har själv pioneers splbasar. på 3000wmax-1000wrms. Och ger dem 4000wrms 1ohm. Dvs. 2000wrms per bas. Och då är lådan optimerad.
Vill du nu spela högt så höp riktigt lättdrivna SPL basar och dämpa ej lådan något, se till att du får en grym peak på ca 45hz-50hz.
Sen om du väljer DD, spl, pioneer, hetrz spelar ingen större roll,.....
Men du kan ju se vilka som faktiskt spelat högst och va de använt sig av. Så slipper du punga ut cash eft cash...vet du ens vilken avstämning bilen har? lådan? osv. du bör ju dämpa bilen om du vill spela HÖGT.