Jaha då var första dagen på semestern klar då.
Eftersom jag inte fått tillträde till garaget i helsingborg så håller jag till hos min mor o far i Forshaga i värmland för tillfället och grejar....så då får man helt enkelt räkna med skit som idag, det regnar såklart.
Hann iaf kolla passformen på bakluckan lite snabbt och konstaterade att det behövs passas in hyffsat ordentligt sen när det är dags för montering.
Den ska tillbaka till Custommania nu om någon vecka så att de kan färdigställa den och göra finputsningen innan jag lämnar den på lack (klarlack)
Sen hann jag spackla lite där jag svetsat och lite på bakskärmen innan det blev blött.
Lite bilder.
Ser lite rejsigt ut med kolfiber ändå, dock väldigt rå och inte finslipad och klarlackad.
Sen kom regnet och jag fick täcka för och förflytta mig in i faderns garage istället.
Då tänkte jag hugga in lite på sidokjolarna som jag vill bygga om till lite "fetare" utseende och för att få lite mera distinkt tröskel.
Hade faktiskt ingen större idé hur jag skulle gå tillväga utan använde lite prylar jag hade liggandes där redan och testar mig fram, går det så är det bra, går det inte så jaja bara att göra om.
och skit blev det så jag vill inte ens visa det tjommigaste jag någonsin gjort på en bil, så jag tar bort halva inlägget istället.....herregud vad det gick åt helvete