10 augusti 2009
Trådstartare
Shoo!
Nu har jag tröttnat på att ta det lugnt, sen har jag bara till den 20:e på mig att fixa bilen så jag tänkte att det va bäst att sätta fart
Så igår tog jag bort dragkroken och jag hade fixat en annan som jag har slagit bort rost ifrån och lackat den. Sedan har jag hängt upp resten av avgasröret så nu sitter det hyffsat iaf. Bara hoppas dom släpper igenom den
hehe
Så ikväll eller imorgon blir det att sätta dit dragkroken om färgen har torkat, men det börde den göra rätt snabbt. Har juh lackat den med hammarlack
Sedan det sista inför besiktningen är att fixa ett nytt bakdäck! Men det har jag ett liggandes ska bara kränga på det
Detta va nog allt för nu. Kommer givetvis lite bilder nu med
Kroken borta, Jag personligen tycker den ser mycket mycket bättre ut utan kroken. För väl se om den åker bort helt i framtiden men man vet juh aldrig om man behöver den eller inte Nya kroken. Det va rätt mycket rost på den men på denna bilden är det mesta borta.Den " lilla " högen med rost som jag fick bort Nu är den målad. Dålig bild men bättre kommer imorgon eller nått.Dragkroken va som sagt lite rostig men jag har slagit å den med en skruvmejsel när jag har tagit bort rosten och jag har inte fått något hål någonstans så den ska nog hålla så den går igenom besiktningen
Sedan en liten bonusbild med!
Däcket gick juh ändå inte igenom besiktningen så...... Ja ni ser själva HeheheDetta va allt för idag! Kommentera på nu
//
Dennis
Det finns inga dumma frågor, det finns bara dumma människor som inte fattar!