Jag skäms... men håller på att flyttar in tjejen hos mig så det har tagit lite tid, sen jobbar jag massor.. ja det var ju det där med bortförklaringar //
Jag skäms... men håller på att flyttar in tjejen hos mig så det har tagit lite tid, sen jobbar jag massor.. ja det var ju det där med bortförklaringar //
Går fortfarande i snigeltakt.. även om jag för tillfället inte jobbar på bilen så trillar det in lite delar emellanåt och det planeras en hel del och tänks igenom.
Härligt! Ska eventuellt hänga i motorn i helgen här Du ligger efter
Jasså det tycker du? Baserar du det på att min bil står i plåtdelar utspridda i garaget och att din faktiskt var körbar rätt nyligen? Kul att du får i motorn igen Vore extremt roligt om jag skulle kunna komma ut i sommar, men det saknas en del kosing.. vi får se hur allt går. Snart finns tiden iaf
Det blev en sväng i garaget i helgen, (äntligen) Inte spec mycket roligt som har hänt, men rondellen fick gå varm och kapa bort lite mer plåt i fronten som skulle bytas och gjorde klart så att nya fronten kan lyftas på och svetsas fast. Sen blev det lite rosthål som svetsades igen.
Får inte in bilderna från digitalkameran än, så ni får hålla tillgodo med den här mobilbilden där faktiskt nya fronten "hänger" på plats