3472
Sök

Kia Sorento, eller Chevrolet Captiva?

67 Inlägg
22 juli 2009
Trådstartare
Hej!

Jag va precis på väg att köpa en Kia idag då bilhandlaren rekommenderade en bil dem hade i sin andra butik, en Captiva.

Ni som har det ena eller det andra eller bara som kan tycka med mig lite, vilken bil skulle ni rekommendera?

Jag bor ute på landet och har 4 hundar, så det viktiga för mig är i stort sett endast bagage utrymme och att den ska vara så ekonomisk som möjligt i drift.

Mvh
Romeo

VW-nörd?
4 332 Inlägg
23 juli 2009
Tycker inte man ska titta på två koreanska bilar om man vill ha billig i drift...eller framförallt att du ska få pengarna tillbaka.
Vilka summor handlar de om?
Roliga e liksom att västeuropeiska bilar som är upp mot 10 år gamla fortfarande är bättre än många av "Chevrolets" nya modeller...stör mig varje gång jag ser någon köra runt i en gammal Kia Picanto som fan e som en Polo för 15 år sen

511 Inlägg
23 juli 2009
Jag hatar nämligen kia,

hade en 06 kia sportage, gick kasst drog mycket sopa, äklig väghållning, kass 4x4 RIKTIGT kass..
och en stor förlust i andra hans värde,  men blev ett byte till en b3 3.2 liters alpina wink
så jag tycker inte att man köper en kia vare sej man vill eller ej :p

Projekt, BMW 328 e46 Schmiedmann Black Edition
Projekt Fort Sierra med 9000TurboX

140 Inlägg
23 juli 2009
ja patetiskt och cheva märket dem smällt på är större än bilen blää

Mortalis skrev:
Tycker inte man ska titta på två koreanska bilar om man vill ha billig i drift...eller framförallt att du ska få pengarna tillbaka.
Vilka summor handlar de om?
Roliga e liksom att västeuropeiska bilar som är upp mot 10 år gamla fortfarande är bättre än många av "Chevrolets" nya modeller...stör mig varje gång jag ser någon köra runt i en gammal Kia Picanto som fan e som en Polo för 15 år sen

Sök