Då har man beställt nya njurar när man ändå var i farten vet dock EJ om jag ska behålla dom. Är väl mest som ett prov om det skulle passa att göra hela bilen i ett svart tema.
Sedan passade jag även på att beställa toning. 20% till alla rutor utom vindrutan. Får se hur det blir med montering. Ska prova göra det själv med hjälp av någon som gjort de förr. Blir det minsta lilla dåligt så river jag av skiten.
Bilen på bilden har svarta njurar med cromet kvar. Och det är väl på ett ugnefär sådär tonigen kommer bli också. Sedan en fet sänknig på det så börjar det ju likna något av min med
chrillesnakeman: Tack så mycket! Mja det är bara ta någon dag
Children-Of-Bodom: haha verkar inte som det! Provade ju Kicker i Chevan som senare flyttades till Audin. Inte alls nöjd. Visserligen inte i samma prisklass men stegen stängde av sig när dom blev minsta lilla varma å bla bla. Rena dyngan enligt mig.
linuslinje: hehe nej jag vet har haft flera sånna kitt innan bla i A4'n När dom nu dessutom blir REJÄLT matade så lär det ju inte göra saken sämmre eller ja inte för dom var dåligt matade med 80amp steg på bara framsystemet i A4'n men
Rallyhalle: Haha ja det är väl så
Det blir nog som jag snackade om tidigare. Att man plastar igen luftutblåsen i mittkonsollen och har stereon där
www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
Det blir nog som jag snackade om tidigare. Att man plastar igen luftutblåsen i mittkonsollen och har stereon där
Låter inte alls kul vid en första tanke, men blir det ordentligt gjort så kanske? Hade nog letat efter ett diskretare placering om jag var du i alla fall, men vart det skulle vara vet jag ej
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Låter inte alls kul vid en första tanke, men blir det ordentligt gjort så kanske? Hade nog letat efter ett diskretare placering om jag var du i alla fall, men vart det skulle vara vet jag ej
Nje men jag hittar ingen annan lösning på det hela! Ge gärna tips. Även om jag hatar orginal navin pga det måste vara den sämsta i hela bilhistorian så vill jag ändå inte riva ut den! =P
www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
Tycker att du ska göra hela utsidan på bilen (förutom fälgarna) svart/mörk... Det plus mycket sänkning och den kommer vara sååå fläskig! Alpinafronten är för övrigt skitsnygg!