3500
Sök

Eplamojjes Ford Focus "Whitecandy" R.I.P Se film....

2 788 Inlägg
19 mars 2010
#1421
Ser jäkligt sjysst ut måste jag säga! big_smile


<3 Japs
680 Inlägg
19 mars 2010
#1422
!  ( Räcker för att visa vad jag tycker wink )

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan

Fotograf
316 Inlägg
20 mars 2010
#1423
Nu drar det ihop sig sa tösen..

Jag ska ringa olika tidningar i veckan Morgan, hoppas att de nappar.

www.rp-photography.se
roger@rp-photography.se
076-5787880

3 466 Inlägg
20 mars 2010
#1424
FAN va snygt det blir! Vi kommer upp ikväll big_smile

"Den som ingen turbo har, han får åka utan bar"

140 Inlägg
20 mars 2010
#1425
M_icke_ skrev:
FAN va snygt det blir! Vi kommer upp ikväll big_smile
Oja:) Här ska de dreglas:cool:


Twins Bil & Plåt
2 577 Inlägg
21 mars 2010
#1426
mojje snälla ta bort den blåa belysningen, ta och lägg in vita på den oranga halvan och oranga på den vita sidan, hade jag varit där så skulle det fixas på nolltid hmm


Billackerare/Billjudmontör
1 171 Inlägg
21 mars 2010
Trådstartare
#1427
mitt internet är segt idag så det blir inga bilder, men vill tacka alla som hjälpte mig igår kväll!!
Å nu ha ljudet provspelats utan att justerats eller nått men det spelade på bra! smile smile


3 466 Inlägg
21 mars 2010
#1428
De verkade trycka på betydligt bättre än vad jag hade väntat mig! wink

"Den som ingen turbo har, han får åka utan bar"

60 Inlägg
21 mars 2010
#1429
Finns inte mycke mer att säga som inte redan är sagt, men det ser sjukt bra ut. Kommer tyvärr inte kunna se den på Elmia. Du ska inte på några fler utställningar, typ runt Göteborg?

Rydan73

68 Inlägg
22 mars 2010
#1430
Nu har jag suttit här framför datorn i mer än 2 timmar, bara för att läsa igenom hela din tråd... Och jag kan säga att det ser för jävla bra ut. Är lite skeptisk till de där med att inte ha hastighetsmätaren rakt framför ögonen men du gör säkert en lika shysst lösning på detta som alla dina andra lösningar och modifikationer.

I helhet slår den här bilen väldigt många i utseende enligt min smak! Jag tror du har gjort så att jag ska åka till elmia bara för att se bilen IRL!

mvh Mio

Karlstad

Billackerare/Billjudmontör
1 171 Inlägg
22 mars 2010
Trådstartare
#1431
The_Mio skrev:
Nu har jag suttit här framför datorn i mer än 2 timmar, bara för att läsa igenom hela din tråd... Och jag kan säga att det ser för jävla bra ut. Är lite skeptisk till de där med att inte ha hastighetsmätaren rakt framför ögonen men du gör säkert en lika shysst lösning på detta som alla dina andra lösningar och modifikationer.

I helhet slår den här bilen väldigt många i utseende enligt min smak! Jag tror du har gjort så att jag ska åka till elmia bara för att se bilen IRL!

mvh Mio
Smickrande att du tagit dig tiden att läsa igenom min tråd smile
Å hastightesmätaren hamnar nästan framför ögonen, den visas ju i 10" skärmen i mitten smile

Å ja har försök bygga en stilren showcar men genomtänkt tema och ja tycker att ja lyckats bra än så länge. mkt som går igen inne i bilen och utvändigt


68 Inlägg
22 mars 2010
#1432
eplamojje skrev:
The_Mio skrev:
Nu har jag suttit här framför datorn i mer än 2 timmar, bara för att läsa igenom hela din tråd... Och jag kan säga att det ser för jävla bra ut. Är lite skeptisk till de där med att inte ha hastighetsmätaren rakt framför ögonen men du gör säkert en lika shysst lösning på detta som alla dina andra lösningar och modifikationer.

I helhet slår den här bilen väldigt många i utseende enligt min smak! Jag tror du har gjort så att jag ska åka till elmia bara för att se bilen IRL!

mvh Mio
Smickrande att du tagit dig tiden att läsa igenom min tråd smile
Å hastightesmätaren hamnar nästan framför ögonen, den visas ju i 10" skärmen i mitten smile

Å ja har försök bygga en stilren showcar men genomtänkt tema och ja tycker att ja lyckats bra än så länge. mkt som går igen inne i bilen och utvändigt
"men du gör säkert en lika shysst lösning på detta som alla dina andra lösningar och modifikationer"

Där fick jag mig en föklaring! Det var verkligen en imponerande lösning, good job!

mvh Mio

Karlstad

Billackerare/Billjudmontör
1 171 Inlägg
22 mars 2010
Trådstartare
#1433
Idag blir det en update från lördagens arbete..Idag har bara småsaker fixats så inga bilder från idag
Å idag höll vi kväll redan 21:40 för det är inte så mkt kvar smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/19623/883498_shgiw5.jpg
2 stolar som ska in snart smile


https://www1.garaget.org/gallery/archive/19623/883502_n0dwws.jpg
rörigt, men nu är allt inkopplat å klart å det spelar fantastiskt bra smile


https://www1.garaget.org/gallery/archive/19623/883504_a624x1.jpg
färdig dörr, i fotoramen visas bygg bilder och bilder på dom som hjälpt till


https://www1.garaget.org/gallery/archive/19623/883505_63v6bv.jpg
M_icke_ bak, Nosslin vänster och Hochland Höger


1 892 Inlägg
23 mars 2010
#1434
Fan vad läckert det är Morgon!  helt underbart snyggt!   Gillar verkligen stolarna!!  var lite skeptisk ibörjan med dom men nu finns ingen tvekan,  blev hur bra som helst!

Mvh/Mats


<3 Japs
680 Inlägg
23 mars 2010
#1435
Yeah!!

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan

Ford fantast
1 607 Inlägg
23 mars 2010
#1436
ses på elmia smilesmile

mitt projekt http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=260519
spacers.se
katt åt lampa lös i magen
en volvo är som aids när man fått den blir man aldrig av med den

397 Inlägg
23 mars 2010
#1437
Ska bli så skoj att se denna live sen smile

Saab 9³ Monte Carlo Projekt! "Projekttråd vet du ;)"

1 964 Inlägg
23 mars 2010
#1438
ja tycker det ser helt underbart ut morgan big_smile den blir bara bättre och bättre för varje gång du gör något big_smile ska bli kul att få se den på elmia.

Billackerare/Billjudmontör
1 171 Inlägg
23 mars 2010
Trådstartare
#1439
Nu är stolarna på plats i bilen smile så imorgon ska den ut på premiärtur! ska mest kolla så allt funkar och dra långt iväg och justera in ljudet, bor ju i ett villaområde så det är inte populärt att göra det här!


VW Ägare
1 011 Inlägg
23 mars 2010
#1440
eplamojje skrev:
Nu är stolarna på plats i bilen smile så imorgon ska den ut på premiärtur! ska mest kolla så allt funkar och dra långt iväg och justera in ljudet, bor ju i ett villaområde så det är inte populärt att göra det här!
Fegis.

Bara spela på. big_smile

Henrik Eberlund


Sök