2994
Sök

Eftersnack: MoM #4

314 Inlägg
2 augusti 2009
Trådstartare
Tänkte bara säga tack för en trevlig kväll!
Mycket folk, fint väder och såklart mycket fina bilar.

Bättre blir det inte smile

116 Inlägg
2 augusti 2009
Synd bara att humöret blev asdåligt innan träffen. Kul att se alla bilarna på Bauhaus och på efterföljande event.

Undrar nu om det kommer bli mer skrivelser från företagen angående nerskräpningen på parkeringsytorna. Det var rätt mycket skräp slängt på marken.
Senast redigerat av V745 (2 augusti 2009)

Ge full! Eller?
41 Inlägg
2 augusti 2009
mkt trevlig träff! men vad jag inte förstår är att varför inte lyssna på arrangörerna som höll i racena.... hur svårt är det att stå på trottoaren och inte på vägen??

men annars över lag så var träffen mkt trevlig=) mkt fina bilar:)

Mvh Martin

854 Inlägg
2 augusti 2009
Bra mycket folk, fint väder, inte mycke fylla, knappt någon snut och dessutom vann jag alla **** utom mot en M3 e46 big_smile Kan det bli bättre?
Bästa MoM jag varit på!

PS: Om någon har bild eller film på min bil så får ni väldigt gärna ta kontakt smile

11 Inlägg
2 augusti 2009
Alla som är intresserade så tog jag kort o filma. Klippte ihop till en liten film och la ut på youtube, Här är resultatet : http://www.youtube.com/watch?v=41WN3fmBslk   Det är först bilder sen video på Drifting, sen Street Racing ! Enjoy!

85 Inlägg
632 Inlägg
2 augusti 2009
Riktigt härlig träff med mycket snygga bilar och bra väder. smile Kommer självklart dyk upp nästa gång också.

Kärlek växer inte på träd, den är gul och stavas T-5R :).

429 Inlägg
2 augusti 2009
Väldig kul träff som vanligt. Bra väder också så det kan man inte klaga på!

// Pontus

Herr
135 Inlägg
2 augusti 2009
Klart bästa Mom-träffen hittils. Störande dock att människor är cepen som ställer glasflaskor tamejfan överallt. Jag lyckades köra på en men klarade mig som tur var från punktering.

Men hur som helst, tack.

#! /bin/death

1 278 Inlägg
2 augusti 2009
upp med mer filmer o bilder:D

Street Knight

1 532 Inlägg
2 augusti 2009
Det var rätt mkt bilar, tråkigt bara all nedskräpning. P.S ska försöka bli bättre på att sladda med Chevan.

75 Inlägg
2 augusti 2009
Härlig träff! var bra drag på både racen och vid parkeringen.. kan inte säga att det sparades på däcken direkt tongue

1 532 Inlägg
2 augusti 2009
Ingen som har nån film eller bild på första o enda gången jag åkte på sladd runt stolpen någelunda snyggt?

132 Inlägg
2 augusti 2009
hmm... inte för att jag kom i speciellt god tid eller stannade speciellt länge så verkade det vara riktigt bra drag smile ... nästa gång ska jag se till att komma tidigare!

184 Inlägg
2 augusti 2009
Många fina bilar o Härlig träff !!!! Nån info om volvo 240 t4 motor ??

161 Inlägg
2 augusti 2009
Turtleboy skrev:
Det var rätt mkt bilar, tråkigt bara all nedskräpning. P.S ska försöka bli bättre på att sladda med Chevan.

Tyckte du skötte dig ganska bra smile

246 Inlägg
2 augusti 2009
upp med lite bilder nu då.

O.C.R
29 Inlägg
2 augusti 2009
Tack så mkt för en riktigt trevlig och rolig kväll:), Racena blir ju riktigt bra=) Det var ju jag (starter) och Backlundaren (informatör) som höll i det kan man säga xD, men Tack så mkt för otroligt roliga race;)

Håltagare
239 Inlägg
2 augusti 2009
synd att man inte åkte ner en sväng men kommer ju fler gånger..

Avstängd
285 Inlägg
2 augusti 2009
Mkt trevlig träff! smile Synd bara att det var jävligt mycket skräp och glasflaskor överallt.

Sök