Undisputed skrev:
TurboTias skrev:
OttozZon skrev:
håller med fullständigt men tyvärr så var de så sjukt mkt folk vid racet vid Rejmes så man såg ju inget sen fick man ju inte gå fram längre !
Men tummen upp !
Kallas
säkerhet tror jag...
Har du någongång sett en bil få ett ofrivilligt ställ elelr tappa kontrollen vid ett race?
Har du inte sett det i verkligheten så finns det filmer på Youtube.
Förlåt om jag verkar sur, det är jag inte, men det är inte för att jävlas man håller folk bakom starten, det är för att man inte vill att någon ska komma till skada om något ofrivilligt inträffar.
Mvh Mattias
Precis som Mattias säger här! Det handlar inte om att jävlas eller göra folk sura, utan att det är säkrast på detta vis! Om olyckan väl inträffar kan de bli väldigt stora skader ev dödsfall.. så säkerhetern måste gå i första hand...
Mvh David
Ett tips är ju att ha en kille/tjej på varje kant som står och säger hela tiden hit men inte längre till folk som vill längre fram, jag anmäler mig som frivillg direkt på den punkten. då är det bara för folk att vända. dom som inte lyssnar blir rätt fort utpekade eftersom dom kommer utmärka sig rätt bra när folk skriker på dom. eller nått liknande.. (Davve du missade ju träffen, dålig stil!)
Saab 95 2,3T -99 Nordic Steg 3