3067
Sök

Efterlyser bilder från Bilolycka utanför tingsryd!

Team740
211 Inlägg
2 augusti 2009
Trådstartare
Hej.
4 av mina kompisar var med om en olycka utanför tingsryd natten till idag, jag undrar om någon har sätt bilen och ungefär hur det kan ha gått till ? jag vill gärna veta då jag inte får hälsa på dom förens om 2 veckor minst.

Om det är nån som har bilder på bilen så lägg gärna upp dom här.

Tack på förhand // Robiin
Senast redigerat av born_rebell (2 augusti 2009)

Burn Rubber Not Your Soul

Evolution Garage
478 Inlägg
3 augusti 2009

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)

Volvoit - lagd åt vänster
946 Inlägg
3 augusti 2009
born_rebell skrev:
Hej.
4 av mina kompisar var med om en olycka utanför tingsryd natten till idag, jag undrar om någon har sätt bilen och ungefär hur det kan ha gått till ? jag vill gärna veta då jag inte får hälsa på dom förens om 2 veckor minst.

Du lär få veta vad som hänt i och med att polisutredningen blir klar. Omöjligt för dig att genom endast bilder från olycksplatsen avgöra vad som hänt eller orsakat olyckan. Ingen idé att spekulera i det, utredningen visar allt tids nog.

EDIT: Stavfel
Senast redigerat av Dave_C70 (3 augusti 2009)

- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -

Team740
211 Inlägg
3 augusti 2009
Trådstartare
Dave_C70 skrev:
born_rebell skrev:
Hej.

Du lär få veta vad som hänt i och med att polisutredningen blir klar. Omöjligt för dig att genom endast bilder från olycksplatsen avgöra vad som hänt eller orsakat olyckan. Ingen idé att spekulera i det, utredningen visar allt tids nog.

EDIT: Stavfel

jag tänkte bara nån hade bilder så man fick se trädet bilen och skadorna på bilen så man kan få en uppfattning hur det kan vara med mina kompisar, är jävligt orolig för vi får ju som sagt inte komma och hälsa på:(

Burn Rubber Not Your Soul

Volvoit - lagd åt vänster
946 Inlägg
4 augusti 2009
born_rebell skrev:
jag tänkte bara nån hade bilder så man fick se trädet bilen och skadorna på bilen så man kan få en uppfattning hur det kan vara med mina kompisar, är jävligt orolig för vi får ju som sagt inte komma och hälsa på:(

Ja, fast det är lika svårt för det. Finns ju folk som klarat sig oskadda ur bilar som sett ut som en mosad konservburk medans folk avlidit i bilar som har ena sidans blinkers trasig...

Förstår att du är orolig, men tror inte du blir mindre orolig av att se bilderna...
Senast redigerat av Dave_C70 (4 augusti 2009)

- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -

Allmänt envis
12 512 Inlägg
5 augusti 2009
Hoppas verkligen inte det var olyckan som Mr_Redbull länkade till, beklagar i så fall. RIP sad

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Sök