Hej igen o dags för ytterliggare en rolig update
Var först tvungen att dra ut o isåka lite o leka av mig på dagen, sen nu på eftermiddagen/kvällen blev det garaget
Började med att skruva bort skruvarna till breddarna o, dom sitter fortfarande fast, STENHÅRT! det gillar vi
Sedan så började jag passa in bakkjolen o kapa till o göra fästen till den, och efter lite pillande så var den på plats
där sitter den nu
Dock inte gjort några fästen i hjulhuset än
en till
Tror mitt 5" utblås kommer se litet ut ändå ^^
efter det passade jag in fronten lite bättre, och gjorde ett par fästen emot skärmen, så att de sitter bra nu
efter det så började jag med sidkjolarna
Fick kapa en hel del i dom för att få dom o passa, så man kunde stänga dörren, men tillslut så gick det
Limmade den runt om, och har satt självborrande skruv just nu tills limmet torkat, och sedan blir det försökta popnit i hjulhusen som håller, och kanske ev några stag under, för att få ytterliggare stabilitet i den.
Det är nu som det eviga slipandet och spacklandet börjar, ser verkligen inte fram emot de!
men de måste göras det med.
Här får ni iaf lite bilder på bilen som de ser ut just nu. Nu ser man hur formerna på bilen blir, och jag är redan kär kan jag säga
blir så fet enligt mig själv!
blir en riktigt plastraket detta
Imorn ska jag städa upp i garaget o flytta den till ett garage där jag kan vara o slipa. o dra o köpa lite spackel o lite saker som behövs nu
även hämta mitt kylar lock och packningar till dp
Det var allt för idag.
Sätt i gång o kommentera nu gott folk
MVH