3682
Sök

lågprisdäck på däckonline!!?

135 Inlägg
26 april 2006
Trådstartare
#1
dags att införskaffa nya däck...och som alltid "you get what you pay for" men hoppas att man kan komma undan billigt...undrar om någon här har eller vet nåt om lågpris däcken på däckonline typ starpreformer eller nang kang mm.. e d skit eller går de att jämföra med de lite dyrare???


324 Inlägg
26 april 2006
#2
Jag köppte nangkang  där föra året tänkte att för dom pengarna så är det värt att pröva smile och blev grymt imponerad kan bara ge ett stot + slit starka är dom också en och annan börn har det ju blivigt hehe


90 Inlägg
26 april 2006
#3
www.infosite.se där har dom billiga däck.

43 Inlägg
28 april 2006
#4
svensk-japs skrev:
dags att införskaffa nya däck...och som alltid "you get what you pay for" men hoppas att man kan komma undan billigt...undrar om någon här har eller vet nåt om lågpris däcken på däckonline typ starpreformer eller nang kang mm.. e d skit eller går de att jämföra med de lite dyrare???

tyvärr kan jag inte ge star något bra betyg hög ljudnivå låg hållbarhet OK annars men men....
kör numera hankook ventus prime på alla bilarna och dessa funkar helt OK


191 Inlägg
28 april 2006
#5
Beställning och leverans fungerade utan några som helst problem.
Fick hem däcken här i veckan så dom ska krängas på så fort fälgarna är lackade och klara.
Hoppas bara däcken (Nankang) håller ågorlunda kvalité för den låga prislappen..


Supraman
2 300 Inlägg
28 april 2006
#6
volvo_740_88 skrev:
www.infosite.se där har dom billiga däck.

Verkar vara i stil med däckonline.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

9 Inlägg
1 maj 2006
#7
Jag handlade på ebay.de , köpte från en ebayshop, då fick jag e strack under 5000 för 4 st 18" inkl frakt till dörren, märket var 2 st dunlop sp och 2 st hankook.

1 Inlägg
1 maj 2006
#8
Kolla på dackbutiken.nu

exp Dunlop sp9000 eller Nokian nrvi  225 45 17 kostar 5160sek   

mvh saabgrip :



Sök