3871
Sök

Golf 2 Ljudbygge Bacemaker | Bilen klar! Nya bilder 16 maj, sida 20!

212 Inlägg
12 mars 2010
Undrar samma som Blazer.
Decibel?

221 Inlägg
13 mars 2010
Trådstartare
Jag har faktiskt itne en aning, har aldrig byggt så här förut eller vart me på tävlingar blabla, så ja kan inte likna det med någonting heller. Så det återstår att se. Duger till att sitta å supa i iaf big_smile

4 074 Inlägg
13 mars 2010
Bacemaker skrev:
Jag har faktiskt itne en aning, har aldrig byggt så här förut eller vart me på tävlingar blabla, så ja kan inte likna det med någonting heller. Så det återstår att se. Duger till att sitta å supa i iaf big_smile

HELT RÄTT! smile

Skoj bygge,hoppas det spelar på som fan!
Har du svårt å svälja ner ölen så är det rätt bra ös! big_smilebig_smile

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

212 Inlägg
15 mars 2010
Jag tror iaf ni klår mina 113 db smile

221 Inlägg
15 mars 2010
Trådstartare
BJonsson skrev:
Bacemaker skrev:

HELT RÄTT! smile

Skoj bygge,hoppas det spelar på som fan!
Har du svårt å svälja ner ölen så är det rätt bra ös! big_smilebig_smile

Haha, aa då börjar de bli lagom!

221 Inlägg
15 mars 2010
Trådstartare
M-Wetter skrev:

Aa hoppas de, annars stämmer jag gas

212 Inlägg
15 mars 2010
Bacemaker skrev:
M-Wetter skrev:

Aa hoppas de, annars stämmer jag gas

gör du rätti. nog ingen fara.

221 Inlägg
17 mars 2010
Trådstartare
Nu ska vi se, har vart dålig på å få upp bilder, har slitit som ett djur.. PUST

https://www1.garaget.org/gallery/archive/123500/879628_wk16ly.jpg
DE gjorde gött. 50mm2 x 4

https://www1.garaget.org/gallery/archive/123500/879629_bsq86j.jpg
Har iaf blivit färdig i bagagen! Duger de? Något finlir kvar och ett par galler till högtalarna, men så kommer de se ut iaf

https://www1.garaget.org/gallery/archive/123500/879630_p81ye9.jpg
Sitter en strob uppe i den silvriga mojängen i mitten, så säkringarna blixtrar till emellanåt, ser lite småballt ut

https://www1.garaget.org/gallery/archive/123500/879631_2l1p32.jpg
Har även passat på att fixa iordning lite rostig fjädring, slipat och skrapat, sedan lackat svart. Har även underredsbehandlat bilen (fan va tidsödande och jobbigt), men har inget kort på de, men kan lova att de inte finns mkt rost kvar under nu big_smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/123500/879633_87yvy5.jpg
Här är bilen i måndags, nu står den i lackhallen inplastad och go! Ska lacka taket i morgon, sedan bakskärmar, trösklar och röv förhoppningsvis på söndag, men det är inte säkert att jag hinner, har en födelsedag att fira ihop med en polare i helgen. Sånt måste man ju också hinna med.

That's it for today. Tänkte jag skulle stressa ihop bilen till påsk och i alla fall stå på a6 center lörda kväll å dunka, men det känns sådär att stressa ihop det sista, blir lätt slarv då. Men vi får se, får jag tag i fler folk som kan hjälpa till så kanske de kan funka. Hade vart jävligt roligt.
Ha de gott.
Senast redigerat av Bacemaker (17 mars 2010)

221 Inlägg
17 mars 2010
Trådstartare
Ja för fan! Får inte tappa tempot nu bara tongue

16 197 Inlägg
17 mars 2010
hade ja inte bott så långt från er så hade ja kunnat hjälpa till..

"Testar man inte så får man aldrig veta"

stRaend
17 mars 2010
ser bra ut , kommer ni att väga bilen ? wink

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
17 mars 2010
Enkelt och stilrent i bagaget, sånt gillar jag! smile Men psst, fixa till den vänstra jordkabeln på steget, inge fint/bra när kardelerna sticker ut så där. wink

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

KHM Racing
140 Inlägg
18 mars 2010
Jag kan hjälpa till både fredag och lördag om du behöver hjälp smile

Sponsorer:
Stylingwebben.se - Bilstyling och diodbelysning
Hova.com - Car styling and tuning
Dekaltrim.nu

Licenssvetsare
927 Inlägg
18 mars 2010
Se där ja.. Gillade det jag såg när vi va där förut! Ska grejja med min i helgen men ska se om jag kan klämma in en stund för dig med. Du förresten , förstår att du har mycket nu så ska jag ta med mig fälgarna och lacka dom på Llentab istället? Så slipper du tänka på det.. smile

221 Inlägg
18 mars 2010
Trådstartare
evilaudio skrev:
hade ja inte bott så långt från er så hade ja kunnat hjälpa till..

De e tanken som räknas:D De finns så ont om folk som har koll på spackling, de e väl de som e problemet.

221 Inlägg
18 mars 2010
Trådstartare
stRaend skrev:
ser bra ut , kommer ni att väga bilen ? wink

Aa då för fan, måste väga den när ja regbesiktigar den. Ska bli kul å se hur många kg stereo man har

221 Inlägg
18 mars 2010
Trådstartare
ChriZtoffer skrev:
Enkelt och stilrent i bagaget, sånt gillar jag! smile Men psst, fixa till den vänstra jordkabeln på steget, inge fint/bra när kardelerna sticker ut så där. wink

Redan fixat:cool:

221 Inlägg
18 mars 2010
Trådstartare
dcay skrev:
Se där ja.. Gillade det jag såg när vi va där förut! Ska grejja med min i helgen men ska se om jag kan klämma in en stund för dig med. Du förresten , förstår att du har mycket nu så ska jag ta med mig fälgarna och lacka dom på Llentab istället? Så slipper du tänka på det.. smile

Skvallra inte om hur det ser ut nu bara tongue De ska bli en överraskning. Aa de kan du nästan göra, blir tajt å hinna med dem innan de e säsong..

Licenssvetsare
927 Inlägg
19 mars 2010
Bacemaker skrev:
dcay skrev:

Skvallra inte om hur det ser ut nu bara tongue De ska bli en överraskning. Aa de kan du nästan göra, blir tajt å hinna med dem innan de e säsong..

Tänkte änna detta wink Förstod detta, kommer förbi nån dag! smile

Sök