haha!! Skillnaden är just att det heter JDM på japaner (om jag kör med japanska delar helst) och tyskstuk är samma stuk på fälgar men med rost och skit
Ska man få lite stük på skiten får man riskera lite skrap
haha!! Skillnaden är just att det heter JDM på japaner (om jag kör med japanska delar helst) och tyskstuk är samma stuk på fälgar men med rost och skit
Ännu en med "koll", JDM är ju som sagt fabriksdelar (Japanese Domestic Market, om jag minns rätt) Tyskstuk är INTE nåt som innefattar rost och skit, det är ju rat, kan lika gärna vara en Golf likaså Civic som är rat.
Tyskstuk som det ska vara: "vilsnes" Golf, Cleana lösningar, clean färg, feta rims och en JÄVLA puts.
Tyskstuk kommer från japanarnas sätta att stuka driftingbilar....Same shit different name... Jag ska bredda mina plåtisar på Yarisen och köra Tysk/ Drift / JDM stuk...
JDM = Japanese domestic market och innefattar alla delar som en tillverkare gör men endast släpper i Japan. Tex. sitter det andra märken på Yaris Verso i Japan då bilen heter Yaris Fun Cargo, så om man tar bort Verso märket och sätter dit ett Fun Cargo märke har man stylat bilen JDM...
Bara jag som trött på jävla tjatet om tyskstuk, JDM, flush, hellaflush osv? Fan diskuteras i var och varannan tråd. Trådskaparen frågade om tyskstuka en 200sx. Vem fan är då intresserad av svar om delar från den japanska marknaden? Suck suck.
Personligen tror jag det kan bli coolt med tyskstuk på en 200sx. Det som gäller är ju att hålla karossen jävligt clean och ha bra puts. Kanske ett par breda Borbet eller BBS hade gjort sig på det! Jag säger kör på!!