måste säga att om du inte hade sagt att detta var första gången för dig, så hade jag trott att du jobbade med sånt här!
Va glad man blir nu TACK!
Det är ju bra att det ser bra ut . bättre att byta ut 1 stor plåt änn 3 st små Har man alla verktyg hemma så kan man ju lära sig , fast gasvetsning kan jag inte alls men vill lära mig
frääänt älskar gamla bilar ska du int göra nå i motor väg ? vad äre för motor som sitter i en såndär ? xD om de är b18/b20 vore de fett me dubbla SU och grövre ''avgasnings rör'' som min mor säger ^^ lycka till me allt
frääänt älskar gamla bilar ska du int göra nå i motor väg ? vad äre för motor som sitter i en såndär ? xD om de är b18/b20 vore de fett me dubbla SU och grövre ''avgasnings rör'' som min mor säger ^^ lycka till me allt
Det sitter b18 i dutten, jag har 2st b18 varav en är redan renoverad men den har jag inte i vår verkstad. Blir väll snart att hämta den Har tänkt lite på dubbla förgasare så det blir det troligtvis Tänkte först göra plåtarbete innan jag plockar på motor, framvagn, bakaxel på ramen. Lättare att komma åt allt när det e rent
Är på vänstra sidan nu men där kommer det bli mer lagningar runt om golvet först. 4 st fästen kommer jag troligtvis göra nya och balken som stolen sitter på kommer att fixas till
Projektet stodd still i ett par dagar men nu på kvällen så svetsa jag in en golvplåt till. Är bara 1 plåt kvar
Men jag skall gå över med svetsen efteråt också Får också hissa ner chassiet på ramen å kolla så jag inte gjort bort mig ^^ taskigt om jag satt golvet för lågt hehe
det tar sig! du kommer lätt vara färdig med din innan jag är klar med min
haha ne jag tror inte jag kommer bli det Jag har lite plåt arbete kvar sedan skall det spacklas.... mmmm kul . lacka å måla, massa inredning m.m. montera allt också. blir ju trött bara att tänka på det Usch det e mycket hehe
ser grymt bra ut har svetsat upp ett antal bilar och vet vilket slavgöra det är,och du gör inte som dom flesta andra som börjar på sitt första rostlagningsjobb att man byter tio små bitar istället för en stor:) kan säga utifrån egen erfarenhet att det börjar för det mesta rosta i svetsskarvar så var noga med att kitta eller tennspackla alla skarvar så slipper du framtida problem.