Där ser ni massa snestag m.m jag satte dit för att vara på den säkra sidan. Jag va också på kameran å putsa linsen ett antal ggr men insåg efter ett bra tag att det va dimma i verkstaden
I morgon skall jag lyfta bort det gamla taket orkade inte ta det själv idag.. så skall jag sedan göra en liten konstruktion att lägga det andra taket på för att kunna använda kranarna i taket
höger dörr och bakdörrarna passade direkt men vänster va lite kråglig av sig. tror det e fixat nu men jag kommer ju renovera upp dörrarna så det blir att passa in dem igen sedan.
höger dörr och bakdörrarna passade direkt men vänster va lite kråglig av sig. tror det e fixat nu men jag kommer ju renovera upp dörrarna så det blir att passa in dem igen sedan.
Gör som jag... kapa av bakändan & bygg dig ett förvaringsskåp ... eller jag har bara kapat & ställt på förvaring än så länge... men nångång kanske det blir ett skåp till hobbyrummet eller "barskåp" till altanen
Senast redigerat av farbrorbozze (25 november 2009)
Gör som jag... kapa av bakändan & bygg dig ett förvaringsskåp ... eller jag har bara kapat & ställt på förvaring än så länge... men nångång kanske det blir ett skåp till hobbyrummet eller "barskåp" till altanen
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 526 Inlägg
25 november 2009
L-W-L skrev:
ja ett barskåp av duetten hade vart fränt men det blir nog aldrig av
Idag blev det färdigt svetsat utvändigt imorgon fixar jag till det invändigt. Så till fredag blir det att skaffa slipskivor
ja det går nog åt lite slipskivor för dig jag sparade den bakändan mest på skojj när jag kapade ner karossen efter duettrodden i småbitar, det var ju bara bakdörrarna kvar på den karossen så då kom jag på den smarta idén