håller med många här att det var mycke skit bilar som kom in på området mycke tråkigt, MEN att ni klagar på att det är massa volvosar där är väll inte så jävla konstigt med tanke på att det var en REN volvo träff från början och om någon missat det så är det fortfarande ett jätte evenemang för volvo ägare inte bara för de som har dem som skit bilar utan där är ju hur många super fina volvo bilar som helst jag menar hur många andra märken kan bli sveriges häftigaste? nog om det nu inte det som skulle diskuteras för då bliur bara tråden låst (är inte så sur som det kan verka i inlägget)
var en trevlig helg med mycke bilar,folk och massa burnande så många tummar upp från mig fast att arrangörerna borde tänka på en del grejer till nästa är så det kan bli bättre, T.ex 2 dagars biljett(med rabatt) någon som dirigerer bilarna ut från området och stopar bilar vid vägen så det flytter på lika bra ut därifrån som in(fler arrangörerna borde tänka på det) eller det kanske bara är viktigt att det flytter när man ska dit?
och dom borde faktiskt avvisa sånna bilar som man verkligen ser att det är en pilsner holk, jag menar att jag hade inte behövts skämas för 5 öre om jag kört in på området med min istället för att parkera utanför och dessutom sparat 60spänn i P-avgift
Senast redigerat av alexm- (16 augusti 2009)