Ja, du. Hur har jag kopplat in det?
Fram till hög/lågnivåomvandlaren är jag helt hundra på att jag har kopplat rätt.
Från omvandlaren finns två utgångar, "Right" och "Left".
I dessa sitter en hane till två honor (alltså 4 honor totalt) från dessa 4 honor är det kopplat 2 hane till 2 hane (4 hanar totalt) dessa 4 hanar är sedan inkopplade i slutsteget (d.v.s alla fyra ingångar på steget är anslutna).
På slutsteget har jag dock inte "Right" och "Left" utan "Front" och "Rear" (plus och minus) och i dessa har jag kopplat de fyra hanarna. Kan det vara så att jag har kopplat plus på minus eller tvärtom så att det är därför säkringen går?
Säkringen har ju bara gått när jag har justerat slutsteget så jag trodde att jag på något sätt vred upp något reglage för mycket.
För övrigt så ligger denna säkring (vanlig insticksmodell) på 15 ampere...är det lagom eller är det snålt? (Jag kan inte komma ihåg om denna säkring är "original" eller om killen som kopplade in basen i min gamla bil bytte ut den).
Det finns ju även två uttag för säkringar precis intill varandra men det är bara på den ena platsen det sitter en säkring...vad kan den andra säkringen tänkas kunna vara bra för (det har aldrig suttit en säkring på den andra platsen)