Vad skall du med tjej/kille till? Du skrev ju en tråd för nån dag sen om hur du blivit utkasstad hemifrån och att det var jätte synd om dig. Eller är det just därför du behöver någon? bara för att ha nånstans att sova!! jag tror dock bara att du gett Troll ett ansikte.
Vad skall du med tjej/kille till? Du skrev ju en tråd för nån dag sen om hur du blivit utkasstad hemifrån och att det var jätte synd om dig. Eller är det just därför du behöver någon? bara för att ha nånstans att sova!! jag tror dock bara att du gett Troll ett ansikte.
Han kanske inte har några polare att slagga hos utan behöver skaffa en flickvän, alt pojkvän att utnyttja
Om du nu inte är ett troll, lär du inte hitta nån partner på gorg..ut på krogen med dig!
OWNAGE !
Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Hej här kan ni tipsa om vart det bästa ställena finns att hitta en tjej eller kille på. dela med er utav era tips;)
Vet flera som har "fått till det" genom garaget.org..
Jag vänder frågan tillbaka till dig själv istället, vart tror du att tjejer finns?
Det beror väl lite på vad du är ute efter.... Är du helt newb så kan du väl köpa en bok och läsa på lite. Flörta lite med allt o alla så ska du se att du blir naturlig på det efter ett tag. Efter varje nej så kan man få ett ja.