3218
Sök

Passar en talladega-front på en 9000 cd -88 trubbnos?

9 Inlägg
23 augusti 2009
Trådstartare
Som sagt, borde inte talladega-fronten passa på en CD trubbnos?

Mvh Rikard

Svetsare
3 150 Inlägg
23 augusti 2009
Ja, det ska inte vara nåt problem, ska själv inhandla ett paket snart.  (har också trubbnos)

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

9 Inlägg
23 augusti 2009
Trådstartare
ZonaX skrev:
Ja, det ska inte vara nåt problem, ska själv inhandla ett paket snart.  (har också trubbnos)

Okej, jag tänkte också att det inte borde vara några problem men idag när jag skulle provmontera så passade det inte alls. Fronten var flera centimeter för "kort" där den möter hjulhuset. Hoppas du förstår vad jag menar...

Smålänning
7 883 Inlägg
23 augusti 2009
Men du har väll den spetsiga fronten på din CD?

Finns ju både den, sen den gamla spikraka, och dem är det inte samma stötis på....

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

9 Inlägg
23 augusti 2009
Trådstartare
twin_cam skrev:
Men du har väll den spetsiga fronten på din CD?

Finns ju både den, sen den gamla spikraka, och dem är det inte samma stötis på....

Nej det är ju den raka på de gamla CD eller finns det 3 olika? Det passar iaf med samma strålkastare på min CD som på min CC trubbnos...

157 Inlägg
23 augusti 2009
fast på din cc har du den lite spetsigare av dom
och ja det finns tre olika, 2olika på cc och den senare fronten på cs
och cd har haft alla 3 frontar vad jag kan komma på
Senast redigerat av benilsson (23 augusti 2009)

9 Inlägg
23 augusti 2009
Trådstartare
benilsson skrev:
fast på din cc har du den lite spetsigare av dom
och ja det finns tre olika, 2olika på cc och den senare fronten på cs
och cd har haft alla 3 frontar vad jag kan komma på

aj fan de va ju inte bra... vad är det som är skillnaden då så man ser vilken man ska byta till?

Sök