3750
Sök

Angående: Bilsport till Borås för gatbilsreportage fredag 28/8

14 Inlägg
25 augusti 2009
Trådstartare
På fredag kommer Bilsport hit till Borås för att göra ett reportage om gatbilar. Vore skoj å försöka få ihop så många bilar som möjligt.

Bifogar mail från Bilsport:

På fredagkväll, 28 augusti, är det dags för den traditionella gruppbilden till Bilsports gatbilsreportage.
Klockan 17 börjar vi och innan allt är uppställt och klart har nog klockan passerat 18. Så även om ni inte kan vara där i början är ni välkomna att droppa in.

Platsen är precis norr om riksväg 40 vid Kyllaredsmotet (på vägen mot Jönköping).
Välkomna dit och sprid det gärna till andra bilägare som kan vara intresserade av att vara med.

Vi syns på fredag.

Fredrik Sjöqvist & Emanuel Gylling
Bilsport
Senast redigerat av chrizz (26 augusti 2009)

180 Inlägg
25 augusti 2009
Hörde talas om detta nyss, försökte hitta lite mer info på bilsports sida utan resultat men kommer nog förbi en sväng och är med på fotot iaf.

Viktorsson, Borås
Mustang 1967 Projekttråd

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
25 augusti 2009
Jag o volvon kommer big_smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

Low is a lifestyle
956 Inlägg
25 augusti 2009
detta får man inte missa. man är ju ändå en del i borås gatbils liga tongue hehe

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
25 augusti 2009
Kanske kommer! smile
Beror på om jag hinner besiktiga bilen smile

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

1 488 Inlägg
26 augusti 2009
Vänligen se över din rubrik, inte korrekt i nuvarande form.

Mvh
Moderator

14 Inlägg
26 augusti 2009
Trådstartare
itouch skrev:
Vänligen se över din rubrik, inte korrekt i nuvarande form.

Mvh
Moderator

Va e problemet?? Förklara närmare!
Mvh Ulle

398 Inlägg
26 augusti 2009
Jag jobbar tyvärr och kan inte komma förrän kl 18.30... Hoppas de inte är allt för stressade?

"When I start my car, I want my neighbors to think the world is coming to an end." Homer Simpson

358 Inlägg
26 augusti 2009
hörde något om detta igår, jag kommer förbi, slutar 18.00 men kanske kan gå någon minut tidigare. Måste ju vara ett stenkasst från Jobbet.

Alltiallomekaniker
60 Inlägg
26 augusti 2009
Kommer dit också. Ingen som vet specifik plats? Vilken parkering är tillräckligt stor på AMU för alla roliga bilar i borås? =P

Yellow bug!
1 640 Inlägg
26 augusti 2009
SwenssonGTI skrev:
hörde något om detta igår, jag kommer förbi, slutar 18.00 men kanske kan gå någon minut tidigare. Måste ju vara ett stenkasst från Jobbet.

"Nybygget" vid STC, kommer inte på vad dom företagen som ligger där heter . Håkans trädgårdstjänst och nåt designtjaffs? tongue
Senast redigerat av Edil_ (26 augusti 2009)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

snel hest
152 Inlägg
26 augusti 2009
Edil_ skrev:
SwenssonGTI skrev:

"Nybygget" vid STC, kommer inte på vad dom företagen som ligger där heter . Håkans trädgårdstjänst och nåt designtjaffs? tongue

Fan nu är ja helt lost, vart ligger det ungefär?

Bmw'n ville vara med på kort sa han, så dyker nog upp en sväng o ser glad ut wink

Low is a lifestyle
956 Inlägg
26 augusti 2009
Ligger efter bilpunkten. det motet där. relativt ny byggt. sen där inne någonstans. tongue så bra koll har denna killen. haha

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

Oekonomisk, ja visst
966 Inlägg
26 augusti 2009
https://www1.garaget.org/gallery/archive/18761/749122_4dc8bv.jpg

Tror det är här

Lär dig flyga. 1. Hitta en plan mark 2. Kasta dig mot marken 3. Missa marken 4. Flyg
AMC Hornet projekt-tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=47824

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
27 augusti 2009
Kommer nog med Pandan.. Fått igång den nu, bes imorgon! smile

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

10 Inlägg
27 augusti 2009
Jag kommer ner en sväng med bimmern smile

Sök